AlexanderMG Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Når jeg skal starte The Sims 3 kommer dette opp: Uansett om jeg velger å lukke programmet eller vente så bare forsvinner alt sammen. Så må jeg starte (trykke på det ikonet på skrivebordet) spillet på nytt og så kommer samme greien opp igjen. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få spillet til å fungere igjen? Lenke til kommentar
Black Hole Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det ser ut til at det er en feil med launcheren, for å komme videre. Se om det er noen mulighet for å oppdatere den. Ellers går du inn hvor du innstallerte spillet, muligens i Programfiles på :C\-disken. Høyreklikk på autorun.exe og klikk på "Run as administrator" eller "Kjør som administrator." To tips som kanskje kan hjelpe! Lenke til kommentar
AlexanderMG Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Gikk inn i programfilene og trykket på noen greier (husker ikke helt hva jeg gjorde), men nå virker det i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå