777fan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en skjerm for min "stasjonære" laptop og tenker på Dell U2311H som jeg har hørt mye godt om, og som er på tilbud akkurat nå der jeg bor. Skjermen har bare DVI-kontakt mens laptopen har HDMI og VGA. Jeg ønsker digitalt signal, men vet ikke hvordan jeg får til det. Skal jeg bruke en DVI-kabel og en DVI/VGA adapter? Forblir signalet digitalt da? Eller hva med en DVI-HDMI-kabel? Fint med litt rask hjelp da jeg trenger skjermen fort. Takk på forhånd! EDIT: Skjermen har også VGA og DisplayPort, men jeg ønsker ikke å bruke disse. Endret 3. november 2011 av Genius-Boy Lenke til kommentar
777fan Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Se dette innlegget for hvorfor DVI til VGA adapter ikke kan fungere. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1390581&view=findpost&p=18539728 HDMI til DVI bør fungere. Bare pass på at du får slått av skalering på HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå