hjelpme Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 jeg har kjøpt meg et nytt skjermkort gtx 580 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622053#extra og det er et bra skjermkort jeg har gjennomsnitt 45-60 FPS men skjermen blir grønn etter at jeg har spilt en stund. Den blir grønn i 0,1 sekunder med 1-2 min mellomrom. jeg bruker den nyeste driveren. så er skjermkortet skadet? skal jeg sende det til bake? Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Flere som har dette grønnskjæret med sine nvidia 560-580 kort etter at de har instalert den nye driveren så slapp av du er ikke den eneste. Det er driveren som gjøre det. Nvidia jobber med en driver som skal rette opp i dette,den skal slippes snart,da den nyeste som er ute nå ikke fungerer optimalt for mange... Endret 3. november 2011 av Stian V.H Lenke til kommentar
hjelpme Skrevet 3. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Flere som har dette grønnskjæret med sine nvidia 560-580 kort etter at de har instalert den nye driveren så slapp av du er ikke den eneste. Det er driveren som gjøre det. Nvidia jobber med en driver som skal rette opp i dette,den skal slippes snart,da den nyeste som er ute nå ikke fungerer optimalt for mange... takk!!! :!: Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Bare hyggelig.:-) Lenke til kommentar
Hjelptilpc Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 har Geforce 590 skjermkortet, det nyeste, Har akkurat det samme problemet,. Men hos meg skjer det ikke så veldig ofte. så det er ikke et problem. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Her er den nyeste Beta driveren fra nvidia,se om ikke denne fikser opp i dette. http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-285.79-beta-driver.html Andre ting som kan hjelpe er i følgende rekkefølge; Skru ned texture settings/grafikk settings et hakk under recomended,klokk ned skjermkortet dersom du har et som enten er fabrikkoverklokket eller du har overklokket dette selv,oppdater BIOS til skjermkortet,(BIOS oppdatering for Asus kort er veldig lett bare dobbelklikk på en exe. fil resten går automatisk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå