DividedByZer0 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hei! Nå har det seg slik at jeg har grela lyst til å lage ett R/C helikopter med kamera på som jeg kan "streame" live til en skjerm. Jeg tenkte ett litt, middels stort R/C helikopter, ganske så robust, stødig og lett å fly, også selfølgelig med ett videokamera av en slags sort. Jeg tenkte kansje jeg kunne få til å vist det på en sånn liten skjerm, også ha den framfor øyet, mens jeg styrer Noe sånt som kan dras ned framfor øyet. Hadde vert kult viss noen kunne ha gitt meg noen idéer på hvordan jeg skal gjøre dette... Har virkelig ikke peiling Endret 3. november 2011 av DividedByZer0 Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Bump... Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Bump, igjen... Lenke til kommentar
3rlend. Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) . Endret 31. januar 2016 av 3rlend. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Minner om regel som sier minimum 24 timer mellom hver bump, og maksimalt to bumps på rad. Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Takk Quadcopter virker flott Lenke til kommentar
t0mm96 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Her finner du en del utstyr for FPV. Tommy Lenke til kommentar
DividedByZer0 Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Her finner du en del utstyr for FPV. Tommy Ahh, takker (Vet jeg er litt sen med svar...) Er det noen spesielle du anbefaler? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Budsjett? Og... du har nok sett litt for mye på James Bond, for er dyrt med kamera som er lett og trådløst og streamer til en skjerm Har selv lyst på RC helikopter som er av et "militært" utseende eller et RC jetfly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå