arne22 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Si i fra hvis det er noe som er feil eller lite lesbart. Det ble laget litt hurtig. Link til feilsøkingsguide. Lenke til kommentar
Legendary Vu Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Si i fra hvis det er noe som er feil eller lite lesbart. Det ble laget litt hurtig. Link til feilsøkingsguide. kan jeg ha med disse sidene på eksamen og ha med alle notene jeg har skrevet mens jeg holder på med eksamen? Lenke til kommentar
Legendary Vu Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Forklarer litt kort: 1a) Du har allerede et skjema på oppgavearket. Koble 230V på en transformator, legg den ene fasen med likespenning til bryter og den andre forbi og inn på ringeklokka. Fra bryteren legger du fas og på ringeklokka (litt vanskelig og forklare, men du skjønner når du ser på tegningen på oppgavearket). 1b) RLPP (ringekabel), ringeklokke, trykknapp, trafo, spiker for feste av RLPP, PR for tilførsel. 1c) Når du trykker S1 gir du spenning på den andre siden av spolen som gjør at magnetspolen trekker til seg ankeret og hammeren slår inni klokkeskålen og lager en plinge-lyd. 1d) Spenningløst? Får spolen spenning? Platefjæra ryki? 2) Husker ikke så mye om antenneanlegg. 3b) Legge egen internettkabel til leiligheten. Har du drevet med noe praktisk kobling i det hele tatt før, tegnet skjemaer o.l? Heisann kan du vise meg en skikkelig lett tegneskjema for at jeg skal klare å lage flerlinjetegning for ringeanlegge og lett eksempeltegning på materialliste? hadde egentlig hjulpet veldig mye for meg men Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Eksempel på materialliste. Eksempel på koblingsskjema, hovedstrømmen for et reguleringsskap jeg har laget nylig. Du tegner komponentene med tilkoblingsklemmene og trekker streker der det er forbindelse. Endret 15. november 2011 av Thomas. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Et enkelt koblingsskjema (flerlinjeskjema) for en ringeklokke. Her Lenke til kommentar
Legendary Vu Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 oi oi oi nå begynner eksamen imorra, må våkne klokka 5 tidlig for å ta eksamen på en skole der jeg ikke pleier å gå på 1:30 timer ifra meg er det noe mer jeg burde øve på kommenter om dere har noe på hjertet : ] skal printe ut svarene og øve på det dere skrev hehe. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 oi oi oi nå begynner eksamen imorra, må våkne klokka 5 tidlig for å ta eksamen på en skole der jeg ikke pleier å gå på 1:30 timer ifra meg er det noe mer jeg burde øve på kommenter om dere har noe på hjertet : ] skal printe ut svarene og øve på det dere skrev hehe. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå