MrAvionics Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Det var mye snø: chairgame Hvor i all verden var det!! Det var jo kjempe mye i forhold til Østlandet hvor det bare er 4-6 cm. Om du hadde tatt deg bryet med å gå inn på profilen du selv linket til står det Trondheim, så vil tro det er der Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Det var mye snø: chairgame Hvor i all verden var det!! Det var jo kjempe mye i forhold til Østlandet hvor det bare er 4-6 cm. Edit: Jeg fant det ut nå. Profilen min sier Trondheim, der jeg bor til vanlig, men bilde er tatt i Meldal, der jeg egentlig kommer fra. Endret 11. desember 2011 av chairgame Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 nah, jeg bor i namsos:P Får jeg spørre hva du heter? jeg er også der ifra, ikke store plassen så mulig jeg kjenner deg? Er vell vanskelig å si når snøen kommer? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 ITT øslendinger er mad over at det ikke finnes skyer med snø på den kanten av landet? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vi har da noe snø. Personlig skulle jeg gjerne hatt mer snø, men folk flest synes det er deilig med varmt vær og lite snø her. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er bra med snø men nå som jeg går med krykker så er det så glatt at jeg kan gå på trynet når som helst. Det passet dårlig at det skulle regne etter at det hadde snødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå