Itek Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hadde den mest snørike "vinteren" i Stavanger for to år siden med nesten 40 cm snø!!! -Vinterværet i Stavanger er til å bli syk av. Jeg vil hjem til østlandet!!! Hadde første natt med is på vannpyttene natt til i dag, så temmelig sikkert at jeg ikke ser snøen før jeg skal hjem til jul. Mulig med sludd som legger seg på bakken i januar for et døgn eller to.. - før det regner bort.. :( Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det har varit sol och grant i flera dagars tid. I dag var det 15 grader utomhus och gräset är fortfarande grönt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg bor på Østlandet og her har det så vidt blitt kuldegrader. Det var en periode nå på ett par dager hvor det var 2- men etter dette så har det blitt pluss grader igjen og nå er det vel en 4+ grader. Jeg tipper at snøen kommer til Østlandet i desember en gang. jeg vet ikke om jeg tipper feil men jeg tipper at det første snøfnugget faller den 10 desember. I fjord så kom snøen tidligere enn normalt (1 des) men de andre årene så har det ikke kommet snø før i begynnelsen av Januar eller ved Juletidene. Jeg elsker når den første snøen faller på lillejulaften Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Typisk rett før snøen kommer så klarte jeg å take vinterbilen min inatt. Så blir ikke noe morro på meg i år Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Kom litt snø i natt Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Snør nuh! Nope ... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Snør nuh! Nope ... Joh! På Røros så! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg venter fortsatt på at snøen skal komme 40 mil lengre sør. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Her i Sandefjord for nøyaktig ett år siden, SNØKAOS! Dette året.. Herlig tåke En dag i uken kanskje bittelitt frost, Men jeg må si hvor digg det er uten snø! Den kommer helt sikkert, Men uansett syns jeg det er digg å slippe inntil da Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg for min del hater snø. Håper det snør på julaften også smelter det til etter nyttår. Det eneste som er fint med snø er at det gir meg julestemning 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nå hagler det helt sykt her i Kristiansand Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det skal vist være ett fryktelig vær i ålesund nå. Nå tror jeg ikke at snøen kommer før nyttår. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Har hørt rykter at det snør litt lengre nord fra Kristiansand, ikke lenge til nå :D Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg snakket med besteforeldrene mine i Oppdal i går. Der har de regn og varmegrader, noe som er ganske uvanlig der i november. Jeg er redd vi ikke får noen hvit jul. Jeg kjenner fortsatt at varme vinder blåser inn fra sør. Endret 25. november 2011 av Zarac Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det er greit å ha snø når det er jul og nytt år. Det gir alltid litt stemning Lenke til kommentar
Later Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Første snøfall i oslo kommer den 12 december. Morsomt at dette ser ut til å bli realiteten. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Morsomt at dette ser ut til å bli realiteten. Tja.. Ti dager til.. Ska vi ringe snåsamannen? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er meldt snø hos oss til uka. Det snødde litt da jeg var på jakttur på fjellet på søndag, og det var begynt å legge seg litt før det sluttet å snu. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Snø i Bergen idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå