Bytex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, her "sørpå" kommer jo vinteren som et sjokk hvert år på bilister. Helt utrolig egentlig. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Fikk svar fra YR igår. "Hei, Vi kan dessverre ikke svare deg på når/hvis snøen kommer til Sandefjord i vinter. Så langt som varslene våre går er det ganske mild luft og det ser ikke ut som det kommer noe snø med det aller første." Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Henger du på tempoen med vinterbilen? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Henger du på tempoen med vinterbilen? Nei tempoen holder jeg meg unna, Det er så mye harryfolk der.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Dårlig greier. Hva for bil kjører du da? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Dårlig greier nei :!: Er jo bare gamle volvoer der omtrent Jeg kjører BMW 328i Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Håper det blir en hvit jul her i bærum/oslo Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Snøen kommer 4 desember kl 15:34 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Løp til pappa og be ham kjøpe snø til deg da, bærumsgutt. 5 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Vel, her i Drammen målte jeg 12 plussgrader kl 03 igår natt. Jeg tror vi bare har hoppet over vinteren og gått rett til våren igjen. Var ute på jakt i måneskinnet i går litt nord for Sognefjorden i Sogn og Fjordane, her var det 1 grad ved huset vårt. Så enkelte steder at det var begynt å fryse. Så jeg er dessverre ikke like optimistisk med tanke på det å hoppe over vinteren. :\ Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Gleder meg til snøen kommer, vinterbilen står klar ihvertfall Endret 15. november 2011 av Vivarin Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg er drittlei det været som er nå. Det er så varmt at jeg nesten går rundt og svetter i vinterjakka mi, men samtidig er det alt for kaldt til å gå i en enkel vindjakke. I tillegg er det en sånn varm og fuktig luft ute hver eneste dag, ikke noe behagelig. Ifølge yr skal det været som er nå fortsette helt til midten av november som Bytex nevner over meg her. Jeg liker ikke høsten. Jeg svetter når jeg går med t-skjorte. Det gjør det ikke bedre at de fyrer som faen inne på sentrene. Jeg smelter nesten. Jeg venter spent på snøen, siden jeg syns det er litt kjipt med alle de trærne uten blader og ikke noe snø. Også er det å morsomt å leke i snøen! Bomba fra terassen er fett. Endret 15. november 2011 av Narimasu Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Snøen la seg greit her i Troms i går (10cm) men idag regnet den vekk Fikk iallefall lekt meg litt med bilen Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 jeg håper snøen kommer til kr.sand 22 des og forsvinner igjen 28des. madammen er fra california og har aldri feira en hvit jul før, så hadde vært kjekt om det var hvitt mens hun besøkte. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Aldri, håper jeg. Tror jeg blir skuffet i år også-. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jo fortere jo bedre. Lei av kald høst. Larvik (sør i vestfold) har hatt kuldenetter de to siste dagene nå og det er fremdeles rim på bilen nå, så om det kommer noen form for nedbør de nermeste dagene skal man ikke se bort ifra at det kan bli hvitt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Var ei drøy uke med 10-20 cm her på Røros i starten av oktober, og så bestemte været seg for å bli helt teit. Nå har vi bare regn, frost og slaps. Ufattelig irriterende med minusgrader når det ikke er no særlig snø, kan ikke bruke sykkelen fordi det er for glatt, og det er ikke sparkføre. Bleh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Begynner å akkurat bli minusgrader i Oslo nå. Så skal tippe at det ikke blir så alt for mange dager før vi får snø i tigerstaden. Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ser ut som vi kan glemme snø før Desember i alle fall. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Våknet opp til at det var snø her i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå