James Bond Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei jeg lurer på når snøen kommer i år.. Jeg har en bil som jeg skal sette bort før snøen kommer som ikke skal vinterkjøres. Også må jeg få skaffet meg en billig vinterbil.. Så når kan man regne med at snøen kommer? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Spørs hvor i landet du bor, vi har allerede snø i finnmark. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Bor i Vestfold helt i bånn av fylket ved nesten ved vannet. Endret 3. november 2011 av Plizket Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Protip: Følg med på værmeldingen. :nei2: 1 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 langt ifra snø hvor jeg bor Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Første snøfall i oslo kommer den 12 december. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 serr? 12 december?????????????? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jepp. Da vil du for første gang se snehvitt teppe over byen i år.. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 nah, jeg bor i namsos:P Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Namsos når ikke mine hjernebølger. Jeg aner ikke forecast for namsos desverre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Vel, her i Drammen målte jeg 12 plussgrader kl 03 igår natt. Jeg tror vi bare har hoppet over vinteren og gått rett til våren igjen. 3 Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 lol! 12 pluss midt på natta? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jepp. Tuller ikke. Var ute i lunsjpausen på jobb. Og det er meldt slikt vær ut hele 15-dagers langtidsvarselet. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg er drittlei det været som er nå. Det er så varmt at jeg nesten går rundt og svetter i vinterjakka mi, men samtidig er det alt for kaldt til å gå i en enkel vindjakke. I tillegg er det en sånn varm og fuktig luft ute hver eneste dag, ikke noe behagelig. Ifølge yr skal det været som er nå fortsette helt til midten av november som Bytex nevner over meg her. Jeg liker ikke høsten. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg er drittlei det været som er nå. Det er så varmt at jeg nesten går rundt og svetter i vinterjakka mi, men samtidig er det alt for kaldt til å gå i en enkel vindjakke. I tillegg er det en sånn varm og fuktig luft ute hver eneste dag, ikke noe behagelig. Ifølge yr skal det været som er nå fortsette helt til midten av november som Bytex nevner over meg her. Jeg liker ikke høsten. det er nå bra at det er varmt da! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg er drittlei det været som er nå. Det er så varmt at jeg nesten går rundt og svetter i vinterjakka mi, men samtidig er det alt for kaldt til å gå i en enkel vindjakke. I tillegg er det en sånn varm og fuktig luft ute hver eneste dag, ikke noe behagelig. Ifølge yr skal det været som er nå fortsette helt til midten av november som Bytex nevner over meg her. Jeg liker ikke høsten. skjerf og hansker mann. Trenger ikke annet. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 ja, enig:P lol.... bare det ja. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg bor på den andre siden av fjorden. Vinteren er sen her også. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ut i fra langtidsvarselet på yr.no ser det ut som om det varme været fint kan holde en uke til, men fra mine tjue tidligere vintre så kan jeg fortelle at vinteren kan komme uten noe særlig forvarsel. Ville ikke tatt så store sjanser om jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå