guard66 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har en stasjonær pc som har startvansker. Hver gang jeg prøver å starte pcn så starter strømforsyning og cpu vifta men ikke mer,maskinen kommer liksom ikke lengre. Etter gjentatte forsøk(10-20 ganger)kommer maskinen til bios,der stopper det opp igjen og etter ytterligere antall oppstarter så starter endelig windows opp. Dette problemet startet plutselig opp for noen uker siden uten noen spesiell grunn fra min side. Har fått noen tips om hva dette kan være men er fortsatt usikker. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvor gammel er PC? Ville mistenke at det er PSU som er problemet. Men umulig å si sikkert. Lenke til kommentar
guard66 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Pcn oppfører seg veldig rart,jeg prøvde å skifte kontakt til cpu vifta fordi den går veldig ujevnt både under oppstart og ellers,maskinen hadde fortsatt start problemer men cpu vifta gikk som normalt men etter en halvtime slo pcn seg av men viftene gikk som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå