HTCHD2-123 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei Jeg har planer om å kjøpe meg en ny forsterker til mine 2 Proson Stratego 215. Men vet ikke helt hvordan forsterker jeg skal kjøpe, og hvor bra forsterker må være får at forsterkeren skal kunne klare å drive høytallerne. Sånn at jeg kan spille høyt og fortsatt få bra lyd. ;D Jeg har sett på en forsterker som heter Onkyo 7.1 receiver TX-NR609, og jeg lurer på om den kan drive høytallerne og om den er bra nok ? Eller om dere har noen andre anbefalinger om en god forsterke til Proson Stratego 215 ? Takk for svar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvorfor ser du på surround reciver når du har to høyttalere. Ikke noe poeng å bruke penger på 5 kanaler du ikke trenger. Hvor mye penger har du til rådighet? Lenke til kommentar
HTCHD2-123 Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Hvorfor ser du på surround reciver når du har to høyttalere. Ikke noe poeng å bruke penger på 5 kanaler du ikke trenger. Hvor mye penger har du til rådighet? Jeg har jo 3 små høytallere til. 2 bak og en senter. maks 4500 ellerno, det er julegave vettu ;P så mamma betaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå