Prizefighter Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Skal handle på microplex nå.. Kjøpe litt småtteri som kathoder kanskje.. Noen som har forslag på hva jeg kan bruke penga til.. ikke mer enn 300-400kr kanskje.. svar fort. Mvh chris88 Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 jeg ser egentlig ikke på innkjøp av katoder som en mod, det samme med å slenge på et plexiglass...det er blitt så vanlig, prøv å kom på noe mer orginalt Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 som... det er kanskje derfor jeg laga posten.. få litt hjelp. hvis ikke katoder hva da.. etches? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 det er det som er vanskelig å komme på Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 kanskje jeg skulle hatt 2 stk. etches der det står ATI.. etches er vel slike som fester på sidedørene eller? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Skal ha 4stk UV lys og en tusj.. fant jeg ut.. men jeg klarer ikke å handle.. når jeg trykker på kjøp så detter den ut igjen i innloggings vinduet.. hvorfor??? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 du hadde kanskje fått litt fler reply's hvis du hadde sprurt på casemodd forumet? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Skal ha 4stk UV lys og en tusj.. fant jeg ut.. men jeg klarer ikke å handle.. når jeg trykker på kjøp så detter den ut igjen i innloggings vinduet.. hvorfor??? Du må gjerne ha en registrere deg, slik at de vet hvor de skal sende pakken etc. For å handle må du være en registrert kunde som er innlogget Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ta dere entur til Fet PC mod jeg vil ihvertfall ha en slik en. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Har 1000,- vil helst ikke bruke mer enn 500,- pliis.. seriøse forslag.. Noen andre med lepont kabinett som er modda? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hadde du vært meg og du/meg hadde mye penger, hadde jeg/du montert inn en slush-maskin i kabinettet! Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 kjøp ei slegge eller en hammer, ta ut alle delene og start og slå. så når det er rett før det er så bulkete at du ikke kan sette inn delene igjen stopper du. tøff mod Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 kjøp ei slegge eller en hammer, ta ut alle delene og start og slå. så når det er rett før det er så bulkete at du ikke kan sette inn delene igjen stopper du. tøff mod En haug med skrot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå