Niklasp Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ble ingen november-lansering for flaggskipet likevel. Samsung Galaxy Nexus utsatt til desember Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Da blir vel ICS til Galaxy S II utsatt da Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 – Telefonen kan bare oppdateres med språkversjoner tilhørende den regionen den er ment for. Dette er riktig dersom man oppdaterer på vanlig måte, men regner med det fint vil være mulig å flashe den offisielle nordiske programvaren dersom man kjøper telefonen i utlandet. Slik jeg for eksempel gjør med min SGS2 i dag. Firmware lekker ut på nettet det også Lenke til kommentar
ladnum Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, men i svarte da. visste vel egentlig at detta ville skje, men håpte så gruelig at det ikke ville det. 1 Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Svarte satan. Hadde ikke hatt noe problemer med å kjøpe den fra utlandet (hvem bryr seg om norsk språkpakke?), men skal kjøpes gjennom bedriften og da går ikke det. 1 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noooooooooooo! Dette er så typisk, jaja. Kanskje bedre, jobber i hele juleferien, da kan jeg cashe den ut med engang! Lenke til kommentar
yk24 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tenkte jeg skulle ha meg en Note men tegnet opp målene på et ark og dæven steike den er jo ikke svær, den er fucxxng ENORMOUS!!!! Shit! jeg har store hender så tenkte det skulle gå greit men det ser ut som at jeg tok grundig feil. Det er jo en mini tab jo... huff huff... luksusproblem.... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Føkk... da kan jeg like godt slette pre-orderen jeg har liggende på Galaxy Nexus. Skal man vente så lenge venter jeg like greit litt ekstra og heller for Samsung Galaxy S II HD LTE. Samme skjermen som på Nexus, enda mer kompakt, og har dessuten SD-micro slot og 4G. Mye kraftigere GPU og CPU har den også http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_ii_hd_lte-4198.php Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nei, men i svarte da. visste vel egentlig at detta ville skje, men håpte så gruelig at det ikke ville det. Samme her, så den komme, men håpet på at det ikke skulle skje. Han sier begynnelsen av desember, men jeg frykter at han mente slutten, siden netonnet skriver de får inn telefonen den 19. desember Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tenkte jeg skulle ha meg en Note men tegnet opp målene på et ark og dæven steike den er jo ikke svær, den er fucxxng ENORMOUS!!!! Shit! jeg har store hender så tenkte det skulle gå greit men det ser ut som at jeg tok grundig feil. Det er jo en mini tab jo... huff huff... luksusproblem.... Hvis du har sett noen med en galaxy tab 7.1 så vet du cirka hvor stor den er Jeg skal kjøpe galaxy nexus som kun er på 4.65", men jeg var meget i tvil fordi jeg viste at det var stort. så Note er ikke noe du liker å ha i lomma vil jeg tro Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Overskriften gjorde meg deppet, men det gikk bort når jeg fikk vite at ICS fortsatt vil bli gitt ut i tide i andre land. Et Oxygen custom-ROM kommer nok tidlig uansett, og den skal glatt inn på min HTC Desire! 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Tenkte jeg skulle ha meg en Note men tegnet opp målene på et ark og dæven steike den er jo ikke svær, den er fucxxng ENORMOUS!!!! Shit! jeg har store hender så tenkte det skulle gå greit men det ser ut som at jeg tok grundig feil. Det er jo en mini tab jo... huff huff... luksusproblem.... Hvis du har sett noen med en galaxy tab 7.1 så vet du cirka hvor stor den er Jeg skal kjøpe galaxy nexus som kun er på 4.65", men jeg var meget i tvil fordi jeg viste at det var stort. så Note er ikke noe du liker å ha i lomma vil jeg tro Jeg har SGSII, den er 4,5 tommer, og jeg har aldri trengt å vurdere om den passer i lomma, og den ligger godt i hånda. Når jeg skriver bruker jeg to tomler, men det gjorde jeg også på 3,7-tommeren til Omnia HD. Jeg gleder neg til å kjøpe oppfølgeren til Note, som forhåpentligvis har omtrent like stor skjerm og en firekjerner i :-) Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) om det er noen som absolutt må ha iskrem med en eneste gang så har det kommet en beta versjon til galnet miui allerede...den ser ikke ut som den som kommer til nexus og er i beta..kjør på En annen ting sjekk her-- http://www.android-collaboration.com/gorilla-glass-is-not-on-the-new-galaxy-nexus Om jeg ikke har misforstått så er det ikke gorilla glass på den heller..ja ja..da har jeg en til grunn til å beholde s2en min Endret 3. november 2011 av cosm0 Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Gjetter på at Droid Razr også kommer til å få iskrem, men noen som vet helt sikkert? Lenke til kommentar
Frankkarl Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ja det var ikke bra.Hadde jeg visst det hadde jeg ikke bestilt den hos Dustin,men får vel bare vente til uti desember og imellomtiden bruke min gamle IPhone 3gs. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Får håpe noen tar den inn med ikke-norsk språk. Bruker engelsk, så om jeg må velge på bekostning av dato, så velger jeg glatt engelsk 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Overskriften gjorde meg deppet, men det gikk bort når jeg fikk vite at ICS fortsatt vil bli gitt ut i tide i andre land. Et Oxygen custom-ROM kommer nok tidlig uansett, og den skal glatt inn på min HTC Desire! akkurat samme her, glede meg noe sinnssyk, våres aldrende Desire er fortsatt med på toppen Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 stemmer det virkelig at den ikke har støtte for minnekort? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 stemmer det virkelig at den ikke har støtte for minnekort? Stemmer det. I likhet med Nexus S så har Galaxy Nexus ikke støtte for minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg