Thanatos Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Var ute å så litt nettopp, og da så jeg et meteor-regn! Mange lys som fløy over himmelen! Var ganske tøft! Så noen av dere det? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Digg! Er på lan jeg så jeg så ingenting.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Så ikke noe...overskyet her i Mjøndalen gitt. Torner og lyner gjør det også, ENDELIG I love rain! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Torner og lyner gjør det også Ond fyr du! Risikerer at din kjære blir skadet da! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Nja...hvis du tenker på bilen tror jeg at det går greit med den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Fattern lå ute å så på det i sovepose og greier og greier...jeg så ikke noe..satt i en mørk kjeller å spillte DoD Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Meteor-regn? Så ikke noe meteor-regn(anstrengte meg ikke) satt inne i hula mi å surfa på nette. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 pokker, glemte hele greia.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg så ut av vinduet noen minutter i 2 tida i natt, så ikke meteorene nei Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Så ut i 1 tiden men selfølgelig var det blitt overskyet. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jepp jeg så det. Ganske kult. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 For det første så var det ikke skikkelig mørkt her, og for det andre så var det overskyet Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Var ute å så litt nettopp, og da så jeg et meteor-regn!Mange lys som fløy over himmelen! Var ganske tøft! Så noen av dere det? Hva ønsket du deg da? eg har aldri set meteor regn... *snufs* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Var ute å så litt nettopp, og da så jeg et meteor-regn!Mange lys som fløy over himmelen! Var ganske tøft! Så noen av dere det? Hva ønsket du deg da? eg har aldri set meteor regn... *snufs* Nei du bor jo her i vestlandet så da er det ikke mye å få sett. Jepp eg har sett en del meteor ting i himmelen men så pleide eg ofte gå på tur med hunden om natten før og så på himmelen. *snufs* *savne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå