Gå til innhold

Er Rooney den nye Paul Scholes?


Quantium

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om og sette Rooney ned på midtbanen?

 

Kan Rooney bli en klassespiller på midten? og hvem må da benkes for at Rooney skal spille der vis det er det SAF vil?

 

Personlig så synes jeg han kler den rollen overaskene bra :thumbup: , men uten Rooney på topp, så mangler vi kanskje litt fysisk styre framme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Som de andre har sagt, så foretrekker jeg han som spiss, Berba er for ustabil,han er god mot de mindre lagene,men litt for svak mot de bedre og Hernandez ser litt ut som han er i dårlig form for tiden.. nå kan dette alt dette selvfølgelig skyldes at midtbanen for tiden er rævdårlig..

 

Men on topic: ser for meg at Rooney kanskje går ned på midtbanen når han blir eldre, men for tiden trenger vi han i den hengende rollen..

Endret av Ihsahn
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Har sittet og tenkt det samme som trådstarter hele sesongen. Noen ny Schoels er det vel ingen som noen gang kommer til og bli, men skjer det ikke noe på overgangsmarkedet snart så kan vi si hade bra til en ny tittel.

 

Cleverly hadde en god start, men var mye skadet og klarte heller aldri å komme helt tilbake i form. Park er borte og da har vi mistet mye løpskapasitet på midten.

 

Vet ikke helt hvilken rolle denne nye fra dortmund har, men er han ikke mer som et bindeledd mellom spiss og midtbane? De kampene jeg så av han i Dortmund så var han bedre offensivt enn andre veien.

 

Vi trenger en klassespiller i vært ledd. Schoels har vel ikke klart to kamper på rad på flere år og Rooney får for lite støtte på topp. Skulle likt å sett en kraftspiss sammen med Hernandez og Rooney litt lengre ned på banen. Et anker på midten og en ny venstreback. Vi har vel ikke hatt en ordentlig DMS siden Keane tulla seg bort fra klubben. Evra begynner desverre og bli gammel og har så alt for mange ganger i sesongen som var vandret ut av posisjonen sin og skapt rom bak som fks Liverpool utnyttet på Anfield.

 

Konklusjonen er at Rooney bør og burde ha blitt satt ned på midtbanen i foregående sesong. Vi tapte mange kamper pga elendig insats på midten!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...