Doffy31 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei jeg holder på å kikker på gaming pcer til rundt 7.000 til 11.000. og jeg trenger hjelp fra noen som kan det. det jeg trenger hjelp til er å finne ut om statsene på pcen greier og kjøre skyrim og BF3. pcen jeg har sett på er http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10502 så hvis noen kunne ha sjekket om denne pcen hadde greid å kjøre skyrim og BF3 så hadde jeg vert fornøyd -hilsen Doffy31 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Den klarer å kjøre Bf3 på ok grafikk.(Sansynligvis high, men alt kommer etter bruk etc) Samt Skyrim. Du har der: En av markedets beste skjermkort Og en prosessor som sparker ifra seg =) Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 ok så dette ville ha vert et bra kjøp? Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Den klarer å kjøre Bf3 på ok grafikk.(Sansynligvis high, men alt kommer etter bruk etc) Samt Skyrim. Du har der: En av markedets beste skjermkort Og en prosessor som sparker ifra seg =) hvilke skjerm burde jeg ha kjøpt for å få best mulig grafikk har skjermen noe å si i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Den klarer å kjøre Bf3 på ok grafikk.(Sansynligvis high, men alt kommer etter bruk etc) Samt Skyrim. Du har der: En av markedets beste skjermkort Og en prosessor som sparker ifra seg =) hvilke skjerm burde jeg ha kjøpt for å få best mulig grafikk har skjermen noe å si i det hele tatt ? Der er det bare å velge og vrake. Dumt å gå under 1920*1080 i oppløsning Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har så og si samme oppsett, og drar f.eks BF3 på Ultra med 50+ fps ved 1920x1080. Den der skal fungere veldig bra. Hadde det vært meg, ville jeg ha kjøpt med en kjøler utenom og fått klokka opp processoren litt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Lite ytelse for pengene Endret 5. november 2011 av noctua_nh-d14 2 Lenke til kommentar
Doffy31 Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Lite ytelse for pengene Hva anbefaler du da ? hadde bert fint om du sendte med en link Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Bygg din egen pc. Med 7870/7950 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå