vindusvisker Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg kobler på nett med dialup.. Etter ca 2. min surfing får jeg opp ei feilmelding hvor det står "Svchost.exe has generated errors ... ". Så skjer det ingenting. Men når jeg er ferdig så går det ikke disconnecte, jeg kan ikke flytte filer, gå inn i mapper med "viktig" innhold som Program Files og winnt! Noen som har en løsning på dette problemet?? PS: Jeg kjører Win2k.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 samme problemet.. har laget en egen post for det.. har desverre ikke funnet noen gode svar på det.. lasta ned fix mot denna blaster virus tingen å se om kanskje den er fanten bak det hele Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 det var blaster viruset som gjorde det her.. anbefaler att du laster ned fixblast og ser om det hjelper.. har akkurat sletta viruset.. har ikke fått feilmeldinga enda så da tipper jeg det er fikset Lenke til kommentar
vindusvisker Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Hmm... litt rart, fordi jeg har nettopp formatert.. Men jeg hadde samme problemet før jeg formaterte, fikk det på Mandag faktisk, trudde det skulle funke etter at jeg hadde formatert.. Men nei :/ Kan det ha no å gjøre med at jeg ikke har noen av Service Pack'ene innstallert? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 viruset får du bare ved å surfe på internett.. og nei service packene har lite å si i dette tilfellet.. men kan være lurte å legge inn dem også.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 http://virus.suntime.no/ <-- der .. last ned programmet som fikser ormen.. kjør det å så får du opp en rute om du vil laste ned fiksen mot ormen.. da gjør du det å du er sikkret.. er gjort på en liten stund Lenke til kommentar
vindusvisker Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Hmm... da var det gjort, den fant ingenting.. Da må det være no annet.. Noen andre som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå