SmurfKid Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei SmurfKid her Jeg lurte på om noen kunne forklare meg på en kort måte hva liksom disse 4 er Den tropiske sonen Den Subtropiske sonen den nordlige tempererte sonen og den den nordlige polarsonen Trenger bare en kort forklaring på disse xD Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dette er klimasoner. Du kan lese mer om de her: http://no.wikipedia.org/wiki/Klimasone Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor i all verden leser ikke folk dette i skolebøkene sine? Det skjønner jeg ikke! Dette er et spørsmål som åpenbart står der!e 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor i all verden leser ikke folk dette i skolebøkene sine? Det skjønner jeg ikke! Dette er et spørsmål som åpenbart står der!e Kanskje ungdommen nå til dags ikke vet hvordan bøker fungerer? O: 5 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor i all verden leser ikke folk dette i skolebøkene sine? Det skjønner jeg ikke! Dette er et spørsmål som åpenbart står der!e Det er fordi "folk" ikke er så veldig interessert i geografi (eller naturfag). De vil mye heller at noen andre skal finne svaret så de selv slipper å gjøre leksene sine. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dette er forresten den andre tråden han spør om at vi skal gjøre leksene hans. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være mer slitsomt å lese svaret i geografiboka, enn å spørre her? Da trenger du ikke engang å skrive ned spørsmålet først- 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det festlige er at han sannsynligvis sitter og kikker på TV-serier og venter på svar her, istedet for å bare åpne bøkene og skrive svarene som står der i leksa si. 1 Lenke til kommentar
SmurfKid Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Dæven. For det første sitte jeg og jobber ræva mi ta meg. for det andre det står ikke i boka mi. -.- og de minste kunne dere hvertfall gitt meg en link.. og hvis dere ikke har noe som kan i det minste hjelpe meg. Kan dere bare dra til helvete! Dette er klimasoner. Du kan lese mer om de her: http://no.wikipedia.org/wiki/Klimasone Tusen takk 1 Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hva heter Geoboka di da? Hva heter læreverket ditt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Dette er forresten den andre tråden han spør om at vi skal gjøre leksene hans. Ehh, gang nr 17 om du teller alle gangene... Første gang var for ca 1 måned siden. September 2010 var det vist. Ikke en god trend. Endret 7. november 2011 av aklla waits for alice 1 Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Da tror jeg på en måte ikke helt på at du jobber ræva av deg. Men hvis du har noen indisier på det motsatte så... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå