MacNeil Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Plaget av veldig hyppige frysninger på PCen. Slik at bildet fryser, all lyd blir borte, men vifter fortsetter å snurre. Merka også at HDD LED sluttet å blinke, den lyste konstant. Men det kan ikke være HDD, har kjørt en 2 timers lang diagnostic på den og fikk ingen feil. Trolig kommunikasjonen med hovedkortet som vart brudt. Freezen kan skje når som helst, men mest av alt i spill som BF3 og TF2. Det har også skjedd to ganger i Google Chrome. Jeg er helt sikker på at det er hardware feil. Har kjørt tester på nesten alt av hardware og funnet ut følgende: Hardware 100% uten feil: RAM, PSU og HDD (CPU) Hardware jeg er usikker på om har feil: GPU, SSD Hardware jeg nesten er sikker på at har feil: Hovedkort. Har installert nyeste firmwares og drivere på alt sammen. Kikket en del på andre forum der folk har hatt lignende problemet. De fleste løste det ved å kjøpe ny RAM eller bytte PSU. Etter hva jeg har målt er PSUen stødig som fjell, og RAMen er alt bytta ut. Takk til komplett sin service for den All hjelp er verdsatt! Har sendt inn retursøknad til komplett, så jeg håper det er hovedkortet som er feilen. Heeelp! Endret 3. november 2011 av JewAlmighty Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) UPDATE: Endret 6. november 2011 av JewAlmighty Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) ... Endret 6. november 2011 av JewAlmighty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå