Fippmeister Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg var innom den lokale gamestop-sjappa i dag for å mase på dem for N'te gang om midnattsåpning for skyrim, da jeg la merke til en underskriftskampanje. tydeligvis skal butikken legges ned over jul om de ikke samler inn nok underskrifter. Jeg tenker da at Gamestop egentlig er det eneste brukbare tilbudet her i byen. all ære til spaceworld og brio for at de selger spill, men de har ikke akkurat konkurranseverdige priser veldig ofte. Og skal man kjøpe noe brukt, eller gamestop-ekslusivt, så må man til hamar, noe som er en reise på en ekstra 14 mil (kilde; google maps) Så, derfor ber jeg alle lillehamringene som ikke er klar over dette om å svinge innom gamestop på lillehammer og knote ned navnet sitt. Ta med andre personer som kan å signere navnet sitt, og spre gjerne ordet. Selv om du ikke handler der personlig, så vil alle vi som handler der være takknemmlige for hjelpen. På forhånd takk. =) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hmm ja.. Spaceworld selger i skrivende stund BF3 og Uncharted 3 på PS3 for en hundrelapp mindre enn Gamestop så hele sjappa kan brenne for min del. Brukt kjøper du over finn eller tar deg en helgetur i måneden til Hamar/Oslo, noe som du har råd til siden du handler på Spaceworld og sparer noen penger der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå