BuffyAnneSummers Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ja, vi har alltid sex, og nei, kommer ikke (og syns heller ikke det gjør noe). Jeg er gjerne sånn at jeg blir mer våken av å ha samleie hvis jeg ikke kommer. Det gjør jo ikke noe at man ikke får orgasme, det er jo kos og godt fordet, men det kan hende at det er derfor du da sover dårlig? Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Ok. God idé. Får prøve å droppe å ha sex en gang da, og se hva som skjer. Det er bare det at jeg aldri har hatt dette problemet med andre gutter, hvor jeg heller ikke har kommet. Lenke til kommentar
anderstrd Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ok. God idé. Får prøve å droppe å ha sex en gang da, og se hva som skjer. Det er bare det at jeg aldri har hatt dette problemet med andre gutter, hvor jeg heller ikke har kommet. Om man føler seg uopplagt på morgenen, dette består over tid og litt uavhengig av situasjon kan dette være forskjellige ting. Jeg forstår det slik at du opplever dette også når du ikke er med kjæresten. Du kan ha så kalt søvn apne, som er en mindre pustestopp under søvnen, dette kan lett diagnostiseres ved hjelp av en undersøkelse som heter polysomnografi, spør gjerne fastlegen din om dette. Om du snorker, eller er overvektig øker sjansen for denne type problemer. Lykke til! Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Jeg snorker ikke, og jeg opplever dette KUN når kjæresten min sover over eller jeg sover hos ham. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Og dette er bare når dere sover hos hverandre? Synes det høres ut som det er noe psykisk, ikke at jeg er noen psykolog, men kunne vært lurt tatt en prat med legen i alle fall. Eller at de puler hardt og lenge før de sovner (svette = mister vann = dehydrering = elendig dagen derpå). Endret 8. november 2011 av Pjassop Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har det slått deg at dere trenger mer oksygen når dere er to? Prøv å lufte mer en natt og se om det hjelper. Åpne vinduet skikkelig. Selv trenger jeg åpent vindu, og gjerne ha det litt svalt. Også når jeg er alene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Drømmer du mer eller mindre disse gangene? Noen ekstra bekymringer? Er du tankefull når du har lagt deg? Har en følelse at det er noe som påvirker REM-søvnen din når han er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå