hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kjæresten min og jeg har problemer med å sove i samme rom, så siden vi begge jobber tidlig og trenger søvn, sover vi på hvert vårt rom når han sover over hos meg. Likevel går søvnen min til helvete. Jeg våkner etter seks timers søvn med en følelse av fyllesyke som varer hele dagen. Jeg blir kvalm, kjempetrøtt, nedstemt og fullstendig uopplagt. Har prøvd sovetabletter, har prøvd å legge meg tidlig, har prøvd å lese en bok på sengekanten for å distansere meg fra at han er i huset, men ingenting funker. Vi har vært sammen i et halvt år, og det store nyforelskelsen har gått over, så jeg aner ikke hva dette skyldes. Noen tips? Noen med like erfaringer? Er ikke dette kjemperart? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har dere sex når dette skjer? Noen er allergiske mot hverandre. Postet av anonym: 2ab37915eba09eb65483f5094c55b3ee Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Ja, før vi legger oss. Men han sover som en stein da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kan jo være at bare du er allergisk. Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Kan man seriøst være allergisk mot et annet menneske? Ville det hjulpet om vi skippet sexen før leggetid? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har du samme problem om du er hos han? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hmm. Kan virke som om du lider av.... . . . . KJÆRRINGSYNDROMET. 7 Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har du sex-allergi er du hvertfall ikke alene.. Allergic to sex Allergic to sperm Allergisk mot sex Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Ja, det er det samme hos ham. Kjerringsyndromet, ja. Så kreativt. Aldri hørt om sex-allergi før! Kan det være noe annet? Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Nei, nå leste jeg gjennom linkene og den allergien som beskrives der går jo på smerter i underlivet. Jeg sover ganske enkelt dårlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det er ikke sikkert at det alltid dukker opp likt. Prøv å sove sammen uten sex en gang (kjipt, I know). Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg våkner etter seks timers søvn med en følelse av fyllesyke som varer hele dagen. Høres ut som dehydrering. Hvis man føler seg "fyllesjuk" etter søvn, er det som regel det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Og dette er bare når dere sover hos hverandre? Synes det høres ut som det er noe psykisk, ikke at jeg er noen psykolog, men kunne vært lurt tatt en prat med legen i alle fall. Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Ja, jeg tror og det er psykisk. Som om jeg er så bevisst på at han er i huset at jeg ikke slapper av mentalt og dermed får lite utbytte av søvnen (kanskje?). Dehydrering: Jeg drikker over gjennomsnittlig med vann til enhver tid, så dette kan det ikke være. Og ja, det er bare med ham. Jeg sover godt med andre i rommet, og veldig godt alene. Har tatt dette opp med en lege, men hun ante ikke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dehydrering: Jeg drikker over gjennomsnittlig med vann til enhver tid, så dette kan det ikke være. Og ja, det er bare med ham. Jeg sover godt med andre i rommet, og veldig godt alene. En ting er jenter flinke til, og det er å drikke vann hele tiden. Faktisk så mye at kroppen blir dehydrert av det. Rart? Kanskje. Men tenk på jenter som konstant går og nipper til den jævla vannflasken sin. Hva skjer? Jo, kroppen blir vant til å konstant få trykt i seg vann, og kvitter seg derfor fort med det igjen. Når man da går en liten stund uten drikke, blir man dehydrert fordi kroppen er vant til ikke å holde på vannet. Nå sier jeg ikke det er et issue her, men typisk jentegreie.. Uansett, tror du det er psykisk at han er i huset? Eller kanskje det har noe med at han har vært på besøk _før_ dere legger dere? Jeg vet fra da jeg var nyforelsket med kjæresten min glemte jeg å spise om kveldene vi var sammen osv. Det jeg mener er at du gjør ting når han er på besøk som du ikke gjør med andre. Som kanskje trigger disse greiene. Postet av anonym: 19b401d853285d7542074bc7baef42da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kan jeg spørre hva det er som gjør at dere ikke kan sove i samme rom? Har dere et godt forhold ellers? Hvis det ikke går over hadde jeg vurdert psykolog, noen ganger kan det være ting som ligger i underbevissheten, om du skjønner. Vanskelig å forklare, men har opplevd å bli veldig dårlig fysisk som jeg ikke skjønte noen ting av før jeg så sammenhengen senere og skjønte at det var pga. jeg psykiske ting. Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Godt poeng det med vann-nippingen! Er en sånn jente selv, og har aldri tenkt på det sånn før. Gode forslag. Det er sant at rutinene forandres når han er der, ikke når andre er der, slik som at jeg spiser mindre og sånn. Anfall: Det er ingen av oss som klarer å slappe ordentlig av når vi prøver å sove i samme rom, våkner ofte og sånn. Jeg går til psykolog allerede, og hun hadde ingen ideer bortsett fra å prøve å slappe av. Jeg er overbevist nå om det ligger noe psykisk bak dette, men kan ikke skjønne hva jeg skal gjøre med denne uroen. Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 ... Og ja. Vi har et veldig godt forhold, Anfall. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dette er kanskje ett litt intimt spørsmål men.. har dere alltid sex når du så sover dårlig? Og pleier du å få orgasme før dere er blitt ferdige? Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Ja, vi har alltid sex, og nei, kommer ikke (og syns heller ikke det gjør noe). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå