-Just-Me- Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Da var dagen kommet for denne karen også! Endelig 20 år Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Gratulerer!!! - men 20 år er jo en litt døll alder - ikke noe nytt du har "lov" til Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Gratulerer!!! - men 20 år er jo en litt døll alder - ikke noe nytt du har "lov" til Jeg blir 25 i Februar! Er like dølt det! Ikke drikker jeg, ikke røyker jeg og jeg skal aldri ta lappen! Bursdager er bare en påminnelse på att man blir eldre og har mindre tid igjen og leve! HAPPY BURSDAG! 1 Lenke til kommentar
medlem-214688 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kjøpe sprit? Jeg er avholdsmann! Liker ikke smaken av noe slikt! Sprit kan man ikke kjøpe før man er 21 uansett! 1 Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Var ment til "oslo72", dessuten kan man kjøpe sprit som 20-åring. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Haha, takk folkens! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Oj, trodde det var 21 år jeg! Ja, da er det nok stort å bli 20 år 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Gratulerer!!! - men 20 år er jo en litt døll alder - ikke noe nytt du har "lov" til Jeg blir 25 i Februar! Er like dølt det! Ikke drikker jeg, ikke røyker jeg og jeg skal aldri ta lappen! Bursdager er bare en påminnelse på att man blir eldre og har mindre tid igjen og leve! HAPPY BURSDAG! Heey, du slipper å vise legitimasjon uoppfordret i kassen på vinmonopolet, det blir stort! Grattis til trådstarter! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå