oddgeira Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sliter litt med å få til joysticken. klarer og lette, skyte. sliter med roll/yaw/turn... av og til blir samme "bevegelse" registrert for roll/turn. finnes det en enklere måte å tese meg frem, uten å ødelegge for andre? Bruker Cyborg Evo. (gjelder helikopter.) Lenke til kommentar
audible Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Joysticks er foreløpig litt bugged på BF3, men 1 - Clear out alle joystick settings på alle modes ( Common, Heli, Jet osv - , trykk på save og restart spillet. ) 2 - Sett de kommandoene du skal bruke. På jets er det kjent bug at man ikke greier å bremse. Det at bevegelsen blir registrert det samme høres jo egentlig ut som joysticken hikker litt. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 BF3 fungerer ikke ordentlig med joystick for øyeblikket. Spesielt i fly er dødsonene for store til at det går ann å kontrollere skikkelig. Min løsning har vært å kjøre programmet Joystick 2 Mouse siden musestyring ikke har de samme dødsonene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hvis du finner en venn med litt tålmod, så er det jo bare å kjøre Fire from the sky co-op. Men ja, joystick og BF3 er ikke en god kombo. bruker den bare når jeg skal evade med fly. da er det godt med "ville" bevegelser Endret 3. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Sire Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hehe, utrolig at de sliter med joysticken i Battlefield enda. Hvor lenge har man kunnet bruke joystick i Battlefieldserien? Siden 2002? Hos meg som har logitech 3d pro, så kan jeg ikke koble den til for da forstyrrer den mustast nr. 1 og fyrer av alle skuddene på en gang. Modern Warfare 3 here I come! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 er bare å unbinde den da, men følsomheten er det verre med. Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 tror jeg har fått d te til å funke. (ca). har endret dødsonene noe. første gang jeg startet bf3 beta, var joysticken koblet til og z-aksen var på fullt, dette førte til at jeg snurret rundt som en hjulvisp... Lenke til kommentar
devious Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hadde problemer jeg og først, men kalibrerte joysticken først i windows. Deretter unbinder den på alt og setter opp på nytt. Jeg brukte heller ingen driver på den, bortsett fra den som windows anbefalte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå