karoald Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bleik4 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nattbilde/handholdt-----------------BRUK LINK-bedre farger ---28juni-kl.01.56.45 Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kjempebra dette, men ett kutt øverst tror jeg ville gjort seg.Litt ensformig himmel øverst. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Skulle akkurat til å nevne det som Thore her sier. Ellers ikke mye å pirke på. Nydelig lys, fine linjer i et godt komp. Lenke til kommentar
Hege2 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 For et nydelig bilde! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Finner ikke noe å peke på her, synes dette er det beste fra denne serien. Forholdet mellom steinen i forgrunnen og fjellet der bak er perfekt, utmerket valg av format. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg elsker det,helt perfekt,komp og skarphet sitter som et skudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg