Odesseiron Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sony prøver på nytt med blant annet oppdrag og spillsentraler. Les hele saken Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Problemet med Home var, og er, at ingen vet hva det er, hvorfor det finnes eller hva de skal bruke det til. Sony vet heller ikke dette. Men Sony er ambisiøse som vanlig. Personlig ser jeg ikke nytteverdien. Når jeg ikke skal spille, så gjør jeg andre ting. Kanskje jeg er rar, men målgruppen er her er ikke jeg sikker på hvem er. 2 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sier meg enig med Dinsdale, om jeg er på PS3 så er det for å spille eller se film. Hvis ikke så...skrur jeg den av og går og gjør noe annet, føler ikke noe behov for å logge på Home og dille rundt der. Det finnes allerede meget gode alternativ til hva Home tilbyr som jeg tror fungerer mye bedre i praksis. Snakke med likesinnede? Forum eller chat rom! Sports statistikk? Nettsider, tv sendinger. Spill? Da...err, spiller jeg? Visste ikke engang at Home var lansert, og nå som det relanseres er jeg egentlig ikke særlig klokere. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) PS3 er kun brukt en sjelden gang til spill og Blu-ray film (eller streaming fra PC) her i gården. Alt annet blir ikke ofret en kalori, og slik vil det nok alltid være. Endret 3. november 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 ........vi som har giddet å kommentert så langt er nok IKKE målgruppen.... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Men vi er 2 gamere og 1 film entusiast? Jeg streamer også til PS3'en, men hva er da igjen av målgruppen som har en PS3? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Home... Likte idéen til å begynne med, men etter jeg prøvde det litt er jeg ikke interessert selv om det kanskje er gøyere. Kjenner jeg kjeder meg bare jeg tenker på det. Synd. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Den eneste fordelen jeg kan se med Home er dersom man kan "tjene" poeng som kan brukes i markedet og kjøpe spill eller andre tjenester. Da vil man nok kunne trekke mennesker til å bruke det. Men som utelukkende sosial arena / tidsfordriv er det nok en tapt sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå