Gå til innhold

Apple innrømmer batteriproblem til iPhone 4S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PR 1.1 for meego harmattan på n9 gir bedre fb-app, smoother menyscrolling og fjerner lagg i UIet, samt 3500 små og store forandringer, blandt annet fiks av batteritid i idle mode som noen har vært plaget med.

Tenkte bare tipse dere, siden dere tydeligvis trykker artikler om FW-oppgraderinger :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg hadde heller ikke noe særlig problemer med det nevnte problemet på 4s'en.

Dog har flere kolleger slitt med dårligere batteri tid etter oppgradering, riktignok hjalp det å deaktivere funksjonen(som forsåvidt er pointless for mange, da mange skrur av stedtjenester så fort de reiser utenlands allikevel, i frykt for "høye mobilregninger").

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ingen fiks for iMessage altså? Vil påstå at det er ganske mye mer kritisk enn litt redusert batterilevetid. Har forsåvidt ikke merket noe til batteriproblemer etter jeg oppgraderte til iOS5, men det gjelder kanskje bare 4S?

Må nesten spør, hvilke problemer med iMessage?

Det kan påvirke alle telefoner som har iOS 5.

Har opplevd markant dårlegare batterilevetid på min 3gs etter IOS 5. Nå har eg 5% batteri rundt kl 18. Fulladet når eg drar på jobb 0730.

Har du prøvd å deaktivere automatisk endring av tidssone?

Innstillinger -> Stedstjenester -> Systemtjenester (helt nederst) -> Angi tidssone.

Lenke til kommentar

Ingen fiks for iMessage altså? Vil påstå at det er ganske mye mer kritisk enn litt redusert batterilevetid. Har forsåvidt ikke merket noe til batteriproblemer etter jeg oppgraderte til iOS5, men det gjelder kanskje bare 4S?

Hva er galt med iMessage?

Lenke til kommentar
Må nesten spør, hvilke problemer med iMessage?Det kan påvirke alle telefoner som har iOS 5.
Har opplevd markant dårlegare batterilevetid på min 3gs etter IOS 5. Nå har eg 5% batteri rundt kl 18. Fulladet når eg drar på jobb 0730.
Har du prøvd å deaktivere automatisk endring av tidssone?Innstillinger -> Stedstjenester -> Systemtjenester (helt nederst) -> Angi tidssone.

Eg las akkuratt artikkelen rundt det. Har deaktivert. og skal følge med :)

Lenke til kommentar

Veldig ustabilt, meldinger kommer ikke frem. Som oftest når du skal inngå dialog med en ny person som du ikke har sendt iMessage-meldinger til før. Har selv opplevd tre personer hvor meldinger ikke har blitt mottatt hos en av partene. Som jeg vet om, kan jo være flere. Og disse tre har videre hatt problemer med andre personer igjen, så det er åpenbart et utbredt problem.

Synes det er rart at det ikke skrives mer om dette, for det er jo kritisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Veldig ustabilt, meldinger kommer ikke frem. Som oftest når du skal inngå dialog med en ny person som du ikke har sendt iMessage-meldinger til før. Har selv opplevd tre personer hvor meldinger ikke har blitt mottatt hos en av partene. Som jeg vet om, kan jo være flere. Og disse tre har videre hatt problemer med andre personer igjen, så det er åpenbart et utbredt problem.

Synes det er rart at det ikke skrives mer om dette, for det er jo kritisk.

Har slitt med dette selv, men det har vært ene og alene av den grunn at jeg har hatt feil epost-adresse registret på den kontakten. Ser ut som en av epost-adressene på kontakten må være den samme som AppleID i den andre enden.

Vett ikke om det er ment å være slik :hmm:

Lenke til kommentar

Tja høre rart ut. Har selv ikke hatt noen problemer. Og sender mye imessages siden fruen og en god kompis begge har ios 5. Hva skjer når meldingen ikke kommer frem? Jeg har f.eks sett på min telefon at det vanligvis kommer opp levert under meldingen etter 1 sekund. Unntaksvis kan det ta 2-3 sekunder. Og i ett tilfelle så langt har det godt 1-2 minutt før at meldingen automatisk ble sendt som sms.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tja høre rart ut. Har selv ikke hatt noen problemer. Og sender mye imessages siden fruen og en god kompis begge har ios 5. Hva skjer når meldingen ikke kommer frem? Jeg har f.eks sett på min telefon at det vanligvis kommer opp levert under meldingen etter 1 sekund. Unntaksvis kan det ta 2-3 sekunder. Og i ett tilfelle så langt har det godt 1-2 minutt før at meldingen automatisk ble sendt som sms.

De gangen jeg har hatt problemer, har det faktisk til og med stått "levert" selv om fruen (i dette tilfellet) ikke hadde mottatt noe som helst.

Lenke til kommentar

Dere har hatt noen litt misvisende overskrifter på artiklene i det siste amobil. For noen dager siden var det en ny type glass som gjorde man fikk bedre batteri. Dette ble senere rettet til batteritid som var ordet dere letet etter. Nå er det et problem med iPhone 4S, men etter å ha lest artikkelen forstår man at det er iOS 5 det er et problem med.

Det virker kanskje som småplukk, men kan dere bruke et ekstra sekund på å formulere overskriftene? Formålet til overskriften går tapt dersom den ikke gir informasjon om artikkelen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...