Gå til innhold

Ny i BF3 , aldri spilt Fps.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Takk for tips. Skal sjekke ut våpene dere nevner. Det jeg merket var at jeg faktisk må inn i menyen of forandre diverse tillegg til våpen HVER gang jeg joiner en ny server? Det er faktisk litt slitsomt , stemmer dette eller har jeg ikke funnet noen måte å save et klart oppsett på?

Lenke til kommentar

Man må vel bare gjøre det én gang pr side du er på?

Om jeg har forstått deg rett.

Ok det stemte. Ble vel ikke lagret siden jeg ble kicket fra serveren den gangen. Er det forresten en bug at markøren på diverse våpen , dvs , hvite "krysset" i midten av skjermen ikke kommer opp før man skifter til et annet våpen og så tilbake igjen?

Noen kamper blir så spennende jeg begynner å skjelve litt og det blir vanskelig å sikte. hehe.

Lenke til kommentar

Hvis du spiller Engineer class har du mange gode våpen. Det beste våpenet er Scar i første omgang som er veldig accurate, men dessverre bare har 21 skudd i magasinet. Etterhvert får man G36C som er min favoritt.

Jeg har testet scar , MED sånn prikk sikte, og ja , det er favoritten nå. Virker som det gjør mer skade enn det andre våpenet jeg brukte tbh. Morro som faen dette her . Er rank 8 nå , har hittil hovedsakelig spilt som engeneer.

Lenke til kommentar

Jeg har testet scar , MED sånn prikk sikte, og ja , det er favoritten nå. Virker som det gjør mer skade enn det andre våpenet jeg brukte tbh. Morro som faen dette her . Er rank 8 nå , har hittil hovedsakelig spilt som engeneer.

Engineer slår aldri feil i vehichle maps, selv om lite er mer tilfredstillende enn å snike seg opp til en tank som support for å plante C4 og blåse alt sammen i filler.

Lenke til kommentar

Er lvl 22 nå. Fått en del gode våpen men jeg dør fortsatt ganske mye. Får mange kills også ofte. Jeg vet at taktikken min er altfor "fram på" , ser at andre liker å ligge stille og vente på fienden.

Jeg taper ofte 1 mot 1 nær kamp , pleier folk å bruke sikte da eller skyter man baer from the hip mot hodet på folk?

Jeg har levlet opp engeneer og assault nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...