-Léon- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Gå inn på 'stats' der kan du se hva som er neste til å bli unlocket osv osv. Stats -> Weapons & Equipment. Edit: På battlelog siden. Endret 5. november 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvis du spiller Engineer class har du mange gode våpen. Det beste våpenet er Scar i første omgang som er veldig accurate, men dessverre bare har 21 skudd i magasinet. Etterhvert får man G36C som er min favoritt. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Ok. Takk for tips. Skal sjekke ut våpene dere nevner. Det jeg merket var at jeg faktisk må inn i menyen of forandre diverse tillegg til våpen HVER gang jeg joiner en ny server? Det er faktisk litt slitsomt , stemmer dette eller har jeg ikke funnet noen måte å save et klart oppsett på? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Man må vel bare gjøre det én gang pr side du er på? Om jeg har forstått deg rett. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Man må vel bare gjøre det én gang pr side du er på? Om jeg har forstått deg rett. Ok det stemte. Ble vel ikke lagret siden jeg ble kicket fra serveren den gangen. Er det forresten en bug at markøren på diverse våpen , dvs , hvite "krysset" i midten av skjermen ikke kommer opp før man skifter til et annet våpen og så tilbake igjen? Noen kamper blir så spennende jeg begynner å skjelve litt og det blir vanskelig å sikte. hehe. Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Hvis du spiller Engineer class har du mange gode våpen. Det beste våpenet er Scar i første omgang som er veldig accurate, men dessverre bare har 21 skudd i magasinet. Etterhvert får man G36C som er min favoritt. Jeg har testet scar , MED sånn prikk sikte, og ja , det er favoritten nå. Virker som det gjør mer skade enn det andre våpenet jeg brukte tbh. Morro som faen dette her . Er rank 8 nå , har hittil hovedsakelig spilt som engeneer. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har testet scar , MED sånn prikk sikte, og ja , det er favoritten nå. Virker som det gjør mer skade enn det andre våpenet jeg brukte tbh. Morro som faen dette her . Er rank 8 nå , har hittil hovedsakelig spilt som engeneer. Engineer slår aldri feil i vehichle maps, selv om lite er mer tilfredstillende enn å snike seg opp til en tank som support for å plante C4 og blåse alt sammen i filler. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Flira litt av du mente squad var gule. Jeg er nemlig fargeblind og for meg er både squad og enemies grønne... Endret 8. november 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg bruker standardvåpnene som Assault, er vel lvl 8 nå og litt nuubtubs mot tankser. jeg simpelthen ELSKER å kjøre tanks Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Er lvl 22 nå. Fått en del gode våpen men jeg dør fortsatt ganske mye. Får mange kills også ofte. Jeg vet at taktikken min er altfor "fram på" , ser at andre liker å ligge stille og vente på fienden. Jeg taper ofte 1 mot 1 nær kamp , pleier folk å bruke sikte da eller skyter man baer from the hip mot hodet på folk? Jeg har levlet opp engeneer og assault nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå