Gå til innhold

Agder FHS vs Solborg FHS vs Sunnfjord FHS.. eller andre?

xmariannex

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå på folkehøgskole neste år. Ønsker ei fotolinje. Gjerne foto kombinert med reise - enten med skoletur eller ei linje som foto og reise, der reise er en del av linja. Er også glad i natur, så om linja er ute i naturen, ikke bare i fotostudio skader ikke.

Har spesielt sett på Solborg i Stavanger, Sunnfjord i Førde og Agder FHS. Noen som har erfaring med disse eller andre aktuelle skoler?

Tenker også på dette at det ikke skal være for mange "sære" folk om jeg får bruke det uttrykket :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

På Fana fhs som jeg går på har de film & fotolinje (hvis du kan gå på en linje med film i tillegg). Nå går jeg på en annen linje da, men det er hvertfall en veldig kjekk folkehøgskole å gå på. Og det er mye fin natur i området, men vet ikke hvor mye de er ute i naturen og tar bilder da. Men det går jo an å komme med ønsker. De har studietur til Berlin på høsten og en litt mindre studietur på våren, i år til Irland, som linjeturer. (I tillegg til en valgfri tur med Statsraad Lehmkuhl for hele skolen). Det er to flinke filmlærere (etter det jeg har inntrykk av når jeg har hatt de i fordypningsfag og på seminar, og etter det har hørt) og en veldig kjekk og grei fotolærer på den linjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...