thetelma Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Trenger musikktips! Alt som kan relateres til himmelen og engler, og helvete og alt som er fælt. Endret 3. november 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Med hensyn til himmelen burde vært et stort utvalg av salmer og andre religiøse sanger. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Må hele sangen handle om himmel/helvete, eller holder det med en referanse i tittelen/annet sted i sangen? Hvis sistnevnte kan jeg tenke meg mange sanger som passer Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Sjekk ut Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Taake - Helvetesmakt Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Lett. Prøv Black Sabbath - Heaven and Hell Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Siden jeg ikke fikk noe svar på det jeg spurte om kjører jeg på med sanger! Knockin' On Heaven's Door - Bob Dylan Stairway to Heaven - Led Zeppelin Tears In Heaven - Eric Clapton Just Like Heaven - The Cure Heaven - Bryan Adams Heaven Is A Place On Earth - Belinda Carlisle Highway to Hell - AC/DC Bøn Fra Helvete - Kaizers Orchestra Right Next Door to Hell - Guns 'N' Roses Go To Hell - Alice Cooper 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå