Gå til innhold

[HTC Desire Z] bilder forsvinner fra minnekort, telefonen må restartes for å få dem frem.

ragnarn

Anbefalte innlegg

Har HTC desire Z iog sliter med at fra tid til annen forsvinner bilder fra telefonen/minnekortet.

Telefonen må restartes for å få frem bildene og det er IRRITERENDE å måtte gjøre det titt å ofte.

Så er det store bokstaver som kommer hoppende inn i meldinger

Fins det noe fiks på dette?

Andorid 2.3.3

HTC sense 2.1

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desire Z regner jeg med ?

Hvis det er ÆØÅ som blir store kommer det fiks fra HTC i ny sw.

Prøv å formatèr minnekortet og se om det hjelper, ellers må den inn på service.

Det hjelper selvfølgelig ikke å kopiere ut alt fra minnekortet, formatere, og stappe all den gamle driten tilbake igjen :)

Lenke til kommentar

Desire Z ja som jeg også skrev i innlegget:)

Dette er den andre Desire Z jeg har på et år og den første hadde akkurat samme nykker , men da kunne ÆØÅ gjøres små med et par trykk på meny

Dette går ikke på den nye som forøvrig er oppdatert

Nå er det samme minnekort som er brukt i begge telefonene så det kan kanskje tilskrives kortet.

Når jeg slår av telefonen får jeg melding om at midlertidige filer slettes, kan dette ha noe med minnekorttrøbbel å gjøre, at det fylles opp med søppel innimellom bildene?

Lenke til kommentar

Desire Z ja som jeg også skrev i innlegget:)

Dette er den andre Desire Z jeg har på et år og den første hadde akkurat samme nykker , men da kunne ÆØÅ gjøres små med et par trykk på meny

Dette går ikke på den nye som forøvrig er oppdatert

Nå er det samme minnekort som er brukt i begge telefonene så det kan kanskje tilskrives kortet.

Når jeg slår av telefonen får jeg melding om at midlertidige filer slettes, kan dette ha noe med minnekorttrøbbel å gjøre, at det fylles opp med søppel innimellom bildene?

Beklager, leste kun fort igjennom.

Stor ÆØÅ kommer etter man har lagt inn en smiley i meldingene. Men som sagt er HTC klar over dette og kommer med en fix i neste sw.

Prøv telefonen med ett nytt/nyformatert minnekort og se om det hjelper, ellers er det servicetid for telefonen, desverre.

For nyskjerringhetens skyld, bruker du noen apps på telefonen som kanskje har med filordning eller kamera e.l å gjøre ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Takk for svar

Har tømt minnekort for bilder og det ser ok ut en stund , men så kommer alle gamle bilder opp igjen.

Restarter telefonen og alt ok

har tømt minne på alle kjørende apps uten at det hjelper.

Når jeg velger start tlf. på nytt kommer det advarsel om at midlertidige filer slettes.

Dette kommer ikke opp når jeg slår av telefonen

Ser idag ved en gjennomgang av minnekort at det er en mappe som heter thumbnails

Sletter denne så får man se om det hjelper

rart at en ny telefon må ha service for å kunne se bilder??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...