tomsi42 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ingen dum tanke det, men jeg kan jo ikke akkurat sette meg ned og skrive noen begrunnelse for de bildene. Det du kan gjøre, er å ha en liten side sist, som viser de tre-fire mest populære postene. Og beskrive de som det. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Absolutt. 1 Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Som relativt fersk hobbyfotograf må jeg si det var gøy å få med et bilde blandt veldig mange gode fotografer og fotografier i denne månedsoppsummeringen! Ikke får å holde en takketale, men jeg vil likevel takket redaksjonen og alle de kreative sjelene som poster, ikke bare sine bilder, men også villig deler av sine kunnskaper og erfaringer på dette forumet. Det er uten tvil gjennom akam.no jeg henter mye av min inspirasjon, får svar på spørsmål (selvom jeg sjelden stiller de selv;p)og får langsomme nattevakter til å bli utholdelige:) Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Eitt problem med populatitetsbilete er at ein del postar meir ein eitt bilete i trådane, og ingan kan veta sikkert kva for eit av desse bileta som faktisk førte til "+".... Samstundes tykkjar eg at ein lyt oppretthalda det høge nivået som det er i desse månadstrådane, og ikkje sleppa inn alt for mange bilete som kanskje ikkje elles ville ha kome med, berre fordi dei er populære. Men topp 3 eller noko slikt ville nok fungert. Endret 3. november 2011 av kjikvadrat 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg synes at "brukernes beste bilder" fungerer bra som den gjør nå, synes man at enkelte bilder ikke får den oppmerksomheten de fortjener har man har også mulighet til å nominere de bildene i årets utgang når det blir kåret "årets bilde". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg