Gå til innhold

hva er denne "ron paul scam of 2008?


Anbefalte innlegg

Som tråden "stater" hva er det de referer til når de snakker om "the scam ron paul pulled back in 2008"? beklager at jeg lager et helt emne for dette, men fant ikke noe enkel "spør 1 spørs" tråd.

skriv gjerne veldig utfyllende/eventuelt link til en side med god (riktig) info om emnet, da jeg søker på dette finner jeg ikke noe nøytralt what so ever.

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mente 2008 ja, type feil :p

 

 

edit: takk for at du linker til en video jeg hadde ulykken over å se allerede, den sier jo ingenting og fyren som lagde den har et intelektuelt nivå under en fjerdeklassing's (værtfall om man leser video-description)

Endret av Gnurk(homesmasher)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

mente 2008 ja, type feil :p

 

 

edit: takk for at du linker til en video jeg hadde ulykken over å se allerede, den sier jo ingenting og fyren som lagde den har et intelektuelt nivå under en fjerdeklassing's (værtfall om man leser video-description)

 

 

 

Synd du ikke listet opp alle videoer du alleree har sett, så kunne jeg bare scrollet gjennom listen din for å utelukke visse filmer....

 

:nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

mente 2008 ja, type feil :p

 

 

edit: takk for at du linker til en video jeg hadde ulykken over å se allerede, den sier jo ingenting og fyren som lagde den har et intelektuelt nivå under en fjerdeklassing's (værtfall om man leser video-description)

 

 

 

Synd du ikke listet opp alle videoer du alleree har sett, så kunne jeg bare scrollet gjennom listen din for å utelukke visse filmer....

 

:nei:

poenget mitt er at den videoen du linket til (vist du faktisk har sett den) er helt håpløs, den er kun lagd for propeganda, og gir ingen konkret informasjon...

 

uansett så er jeg veldig fasinert av ron paul selv :)

(selv om jeg personlig er en "light komunist")

 

egentlig derfor jeg lurte på va dette de referer til i 2008 var

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker pa hva det er, men mange treff ga meg dette.

 

Voter Fraud Against Paul Confirmed in Sutton, N.H.

 

According to a post this evening on the Ron Paul Forums, vote fraud occurred in Sutton, New Hampshire:

 

Sutton with 100% reporting reported 0 votes for paul but poster in Sutton posted:

 

My mom, aunt, and dad all voted for RP today in my hometown, My mom and aunt both work passing out ballots, and checking them off. I just looked at the politico map and it says their town has ZERO votes for Ron. Now i know that there isn’t corruption on voting in that little town, so where they reported it must be. What do I do, anyone know???

 

Originally Posted by sstjean View Post

This was posted to ronpaul-801 tonight: “This town numbers are wrong wrong wrong on this map. I am from Sutton originally and my parents and one aunt all voted for Ron Paul today and Sutton says 0. So this is wrong. This is a town that had 20 people counting the ballots and I have no reason to believe that they cheated. Small town and I was born and raised there. The real numbers will come in by morning. The electronic machines in the big towns are the ones we have to worry about.”

 

Earlier in the day, Brad Blog reported other suspicious behavior:

 

Our Spidey-sense started tingling before going to bed last night and hearing reports, on MSNBC, that there were 17 paper ballots cast in Dixville Notch, NH’s midnight, first-in-the-country voting. The report said that there were only 16 registered voters in the tiny voting precinct, yet 17 votes had been cast — suggesting that somehow, paper ballot “voter fraud” skullduggery was afoot.

 

Brad, however, believes the story is easily debunked:

 

Given that one of those reports seems to have begun on The DRUDGE REPORT earlier today, we’re not particularly surprised that the MSM kept repeating the easily-debunked stories running all day.

 

That, even while there are reasons to be concerned about how the paper ballots used in the New Hampshire Primary will actually be counted by the hackable Diebold optical-scan systems used in the state, as controlled and programmed by an outrageously bad private contractor there.

 

Of course, there is plenty of room for hank-panky, as Michael Collins notes:

 

81% of New Hampshire ballots are counted in secret by a private corporation named Diebold Election Systems (now known as “Premier”). The elections run on these machines are programmed by one company, LHS Associates, based in Methuen, MA. We know nothing about the people programming these machines, and we know even less about LHS Associates. We know even less about the secret vote counting software used to tabulate 81% of our ballots. People like to say “but we use paper ballots! They can always be counted by hand!”

 

But they’re not. They’re counted by Diebold. Only a candidate can request a hand recount, and most never do so. And a rigged election can easily become a rigged recount, as we learned in Ohio 2004, where two election officials were convicted of rigging their recount….

 

In short, the stage was set by Diebold and Republican operatives to rig yet another election, as the above first-hand account seems to indicate.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

men dette er vel 2012? uansett skremmende for Amerikanere... et land for mange i befolkningen tror de oppfant demokrati.

 

Tja, ekte demokrati i de fleste europeiske land er ganske nytt i forhold til det amerikanske OG er ganske feilete også.

 

Men det er håpløst å si, antiamerikanisme i din media og blant politikerne har eksistert altfor lenge for de fleste europeere å vurdere landets ulemper og fordeler objektivt.

 

 

Feite, dumme, ignorante, religiøse... du vet resten.

Lenke til kommentar

men det er ingen som har noen konkret info om hva de referer til?

 

det eneste jeg finner er info fra wiki om at han stilte i 2008, men siden mc cain's målinger var bedre ga han seg for mc cain (virker ikke som dette kan være d amerikanerne sikter til med "scam of 2008") var d noe med pengene samlet inn? blir meget nysjerri :p

Lenke til kommentar

men det er ingen som har noen konkret info om hva de referer til?

 

De mener at det er ren og skjær svindel og baserer dette på det faktum at han ikke kom særlig langt i 2008 valget.

 

De bruker jo selvsagt dette videre og spekulerer i at han "trekker" seg slik som i 2008 og da kun er ute etter pengene dine.

 

Han betaler deg jo ikke tilbake om du har gitt en donasjon heller liksom.

 

Det sies at han rett og slett fikk for lite stemmmer i 2008 og at det var derfor han røyk ut, men hva vet jeg ^^

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

men det er ingen som har noen konkret info om hva de referer til?

 

De mener at det er ren og skjær svindel og baserer dette på det faktum at han ikke kom særlig langt i 2008 valget.

 

De bruker jo selvsagt dette videre og spekulerer i at han "trekker" seg slik som i 2008 og da kun er ute etter pengene dine.

 

Han betaler deg jo ikke tilbake om du har gitt en donasjon heller liksom.

 

Det sies at han rett og slett fikk for lite stemmmer i 2008 og at det var derfor han røyk ut, men hva vet jeg ^^

kk, jeg trodde ikke d kunne være noe så idiotisk, men d var det vist... huff

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje de prater om dette

 

http://econlog.econlib.org/archives/2008/01/ron_pauls_bagga.html

 

Folks have dug up some newsletters from the 1980's and 1990's put out under the Ron Paul brand. They do not sound so good.

 

 

“[O]ur country is being destroyed by a group of actual and potential terrorists—and they can be identified by the color of their skin.”

 

“I think we can safely assume that 95% of the black males in that city [Washington, D.C.] are semi-criminal or entirely criminal.”

 

...“If this walking bomb had gone off, it would have demolished the House Chamber and most of the congressmen in it. Yet this attempted terrorist attack was buried by the media. Why? Because the perpetrator was an undoubtedly mad Israeli, furious over alleged slights to his country… [T]he Israeli lobby deep-sixed the story, and no one outside of Congress ever hea[r]d about it.”

 

 

More at The New Republic.

 

 

Of the 1993 World Trade Center bombing, a newsletter said, "Whether it was a setup by the Israeli Mossad, as a Jewish friend of mine suspects, or was truly a retaliation by the Islamic fundamentalists, matters little."

 

...In January 1995, three months before right-wing militants bombed the Murrah Federal Building in Oklahoma City, a newsletter listed "Ten Militia Commandments," describing "the 1,500 local militias now training to defend liberty" as "one of the most encouraging developments in America."

 

...A 1988 newsletter cited a doctor who believed that AIDS was created in a World Health Organization laboratory in Fort Detrick, Maryland. In addition, Ron Paul & Associates sold a video about Waco produced by "patriotic Indiana lawyer Linda Thompson"--as one of the newsletters called her--who maintained that Waco was a conspiracy to kill ATF agents who had previously worked for President Clinton as bodyguards.

 

...His adversaries are often described in harsh terms: Barbara Jordan is called "Barbara Morondon," Eleanor Holmes Norton is a "black pinko," Donna Shalala is a "short lesbian," Ron Brown is a "racial victimologist," and Roberta Achtenberg, the first openly gay public official confirmed by the United States Senate, is a "far-left, normal-hating lesbian activist." Maybe such outbursts mean Ron Paul really is a straight-talker. Or maybe they just mean he is a man filled with hate.

 

 

Paul put out a press release in response.

 

 

“The quotations in The New Republic article are not mine and do not represent what I believe or have ever believed. I have never uttered such words and denounce such small-minded thoughts.

 

...“When I was out of Congress and practicing medicine full-time, a newsletter was published under my name that I did not edit. Several writers contributed to the product. For over a decade, I have publically taken moral responsibility for not paying closer attention to what went out under my name.”

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje de prater om dette

 

http://econlog.econlib.org/archives/2008/01/ron_pauls_bagga.html

 

Folks have dug up some newsletters from the 1980's and 1990's put out under the Ron Paul brand. They do not sound so good.

 

tenk om det er sååå enkelt å sverte noen da... urk...

Dette er amerikansk politikk. Amerikansk politikk er skittent. Ron Paul har desverre ikke mange venner blandt the establishment. Hvis han vil nærme seg å vinne nominasjonen, så vil media begynne å sverte han. Ron Paul er også et lett mål. Noen av tingene de kan nevne mot Ron Paul er

1. Kommet med seksuelle kommentaerer til kollegaer

2. Historien som er nevnt over

3. Hans støttespillere på nazi-forumer

4. At han er en nut

Men aller verst siden han er så gammel

- Han er en pedofil.

Da vil vi gå fra liberalist Ron Paul, til creepy Ron Paul.

 

Det trenger ikke å være ekte historier. De historiene om seksuelle kommentarer rundt Herman Cain er falske. Interne kontakter sier at de har ingen basis, men han er nå slått ut fordi han ikke klarte å svare på dem på en ordentlig måte og han har ikke nok mediadekning.

 

Mitt Romney kommer til å vinne nominasjonen. Jeg er ganske sikker på at Ron Paul vil da kjøre som tredjepartiskandidat. Mitt Romney vil tape som Bob Dole gjorde i 1996 og Republikanerene vil vise at de sier nei til korrupte republikanere.

Lenke til kommentar

synes ron paul er ganske fornuftig jeg... en republikaner som ikke bare er opptatt av krig, olje etc. GO RON PAUL :new_woot:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WR7oBdgazJI

Han er kanskje ikke så opptatt av olje og krig, men han er anti abort, et ok syn på homofile, syns ikke at kirken og staten skal nødvendigvis være seperat, selv om det står i grunnloven deres.

 

Men sammenlignet med de andre kandidatene er han en av de bedra ja, til og med Obama som har ikke gjort noe annet enn å gi tomme løfter, ikke mindre aggressiv enn USA, og hele tiden ikke tørr å gi en mening, men spille nøytral (innenriks).

 

Føler likevel det er et valg mellom å bli fistet eller å bli sparket i ballene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

synes ron paul er ganske fornuftig jeg... en republikaner som ikke bare er opptatt av krig, olje etc. GO RON PAUL :new_woot:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WR7oBdgazJI

Han er kanskje ikke så opptatt av olje og krig, men han er anti abort, et ok syn på homofile, syns ikke at kirken og staten skal nødvendigvis være seperat, selv om det står i grunnloven deres.

 

Men sammenlignet med de andre kandidatene er han en av de bedra ja, til og med Obama som har ikke gjort noe annet enn å gi tomme løfter, ikke mindre aggressiv enn USA, og hele tiden ikke tørr å gi en mening, men spille nøytral (innenriks).

 

Føler likevel det er et valg mellom å bli fistet eller å bli sparket i ballene.

om du snakker om ron paul så er han vel absolutt for skille mellom kirka og stat, han har kun sagt at religiøse bygg skal stå fritt til å bygge der det er bygge tilatelse for den strukturen av bygninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...