SEH Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Heisann. Har kjørt med dual skjerm en stund uten noen problemer, men etter en reinstallasjon av Win7 klarer jeg pokker ikke å få bilde på skjerm 2. Får å ta maskinvaren jeg bruker først Skjermkort: Asus Radeon 6850 Skjerm 1: Samsung 206BW (funker fint) Skjerm 2: Samsung 913N (gammel 19") Under "Device Manager" kommer bare skjerm 1 opp?!? Under "screen resolution" får jeg opp skjerm 1 som vanlig, mens skjerm 2 står bare oppført som "Display device on: VGA". Dette er vel forsåvidt riktig; skjerm 2 er koblet til skjermkortet med VGA-DVI adapter. Noen som har noen gode ideer til hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har du forsøkt å gå inn på Catalyst Control Center programmet? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har du lagt inn driver til skjermkortet?? (evt via windows update) Hvis ikke, så kan nok problemet ligge der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå