FooFighters93 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvordan kan man gjøre slik at ingen kan søke deg opp på facebook? HJELP Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 • Klikk på nedoverpila øverst til høyre og velg Personverninnstillinger. • Klikk på Slik kobler du til (Rediger innstillinger). • På Hvem kan finne meg velger du Kun venner. Dermed er du usynlig selv for dine venners venner, og selv om noen søker på navnet ditt vil det ikke dukke opp. Navnet ditt vil heller ikke vises i dine venners vennelister, unntatt for de som allerede er dine venner. Selv om du oppgir profiladressen til utenforstående (de som ikke allerede er vennene dine), så vil de ikke kunne finne deg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 De kan fortsatt finne deg via søkemotor(f.eks google) tror jeg. Du er indeksert, og ferdig med den saken. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nei, jeg er temmelig sikker på at det går ann å skjule facebook-profiler "fullstendig" ift. google. Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Nei, jeg er temmelig sikker på at det går ann å skjule facebook-profiler "fullstendig" ift. google. Stemmer. Har selv hatt den innstillingen i over 1 1/2 år at søkemotorer ikke finner Facebook-profilen min, og det fungerer. Jeg har nylig vært gjennom jobbjakt ifm nyutdannet, og googlet navnet mitt jevnlig for å ha oversikt over hva folk finner om meg - og ikke en eneste gang har jeg fått et FB-treff. Forresten; for å svare på spørsmålet til TS: Privacy settings --> apps and websites --> public search Endret 6. november 2011 av MrBrightside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå