Fredrik^- Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hva gjør man hvis windows er "ødelagt" og man ikke får installert patchen ? Jeg har viruset, og pcen klikker med en gang et program kjøres ved startup! Alvorlig: prøv å last ned symantec sin blaster -remover, og kjør fra diskett (eller hva som helst) når windwos er i safe-mode, evt boot disk. Lykke til. Akkurat det jeg tenkte på. Er på jobb nå, har allerede lagt det på diskett! Søttern te drittvirus altså.. Har aldri hatt virus før! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Her finnes all informasjon som trengs for å fjerne viruset! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=71555 Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Fikk det jeg og. Maskinen restarta og jeg lasta ned removal toolen fra Symantec. Men den finner ingenting. Heller ikke Norton Antivirus som er oppdatert. Forsvinner den selv.....? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Dette er ikke et hardware-spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg