KnutW Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Emma, tre månader Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt med blits avfyrt mot taket, derfor litt mykje lys i panna. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nydelig lys og enig med deg angående panna. Har bestandig vært fasinert av disse små barnehendene så ville nok hatt de helt med i farger.Litt spesiell refleks i øyene. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fint uttrykk du har fanget her av denne nydelige krabaten. Tror jeg ville foretrukket hele bildet enten i farger, eller i sort/hvitt. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Takk for kommentarer, Jane og Thore! Hendene er nok litt grå og kalde, ja! Når eg lasta opp bildet synes eg det var bra, når eg ser det i dag er det litt for lyst! Men det er betre om vi nyttar linken. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Et vakkert bilde av den lille krabbaten. Men jeg ville justert hvitbalasne litt her. Det ble for mye gulstikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg