Krismeko Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Naust i tåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Enig i litt mer luft oppe og nede. Kompet hadde nok sitti bedre da. Ville lagt det inn under landskap for bygninger hører jo også med i ett landskap Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fint komp og fin stemning i bildet. Litt trangt i toppen, ellers bra Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Dette ser ut som ett vakkert sted som jeg gjerne kunne besøkt med fiskestang og svartkjele. Tåken gjør sitt for stemningen. Grønnfargene i forgrunnen er virkelig vakre. Litt mer luft over trærne og litt mer tåke helt til høyre for trærne, hvor det ser ut til å lette over vannet, så ville dette vært ett meget vakkert bilde for min del. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bra igjen fra deg Ellers er jeg enig med de to andre her ang. litt mer luft i toppen og muligens i bunn. Natur kan jo også brukes som kategori. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det meste er sagt allerede så har ikke noe spesielt å melde bortsett fra at jeg liker stemningen i bildet. Angående passende kategorier, forslag: - 1, Landskap, fordi det er et landskap. 2, Miljø, fordi det viser en type miljø. 3, Natur, fordi det er et naturbilde. 4, Arkitektur, det viser en type arkitektur i tilhørende miljø. 5, Lys. fordi det viser en bestemt type lys. Her er nok å velge i Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Liker kompen og stemningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg