eriknor Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Høstallé Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Greit panorama med fine farger. Bra at ikke alle buskene var like langt i bladfallet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fint format og fin høststemning Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Et bilde som MÅ sees i stort format - selv om 9400px vel var litt i drøyeste laget :o) Fine farger og et enkelt, men stilrent komp Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Takk for det. Ja, jeg glemte a skrive at det bør ses i større format. Setter pris på kommentaren din, for det var nettopp fargene pluss enkeltheten jeg ville få frem . Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fin panorama, men jeg trenger 4 skjermer for å se det i fullt format. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bra utført når forutsetningen var å vise allèen med vinkling fra siden i dette flate landskapet. Det gir seg selv at fraværet av dybde og trerekka i seg selv gjør det litt slitsomt å se på over tid fordi blikket blir tvunget fram og tilbake langs trærne i en hvileløs vandring. Dette betyr ikke at bildet er dårlig, men er bare en følge av hvordan en slik komposisjon fungerer, dette er du sikkert også fullstendig klar over selv. Bildet fungerer veldig bra på sine egne premisser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg