Gå til innhold

Kampsport for voksne ?

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 26 år og har interesse for kampsport , men synes det er litt for sent kanskje , er det noen form for kampsport som har timer for voksne , eller er det noen som har peiling på hvordan man legger opp et treningsprogram hvor man kombinerer kampsport, kondisjon , og styrketrening med vekter ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm krav maga har jeg ikke hørt om nei :) høres spennende ut , liker godt kampsport som sport , og også selvforsvar , men jeg har gått et par år på taekwondo for mange år siden da , og formen var helt topp da pga det. Vet ikke om det der finnes her da, vanskelig å si :)

Lenke til kommentar

Utenom Knøttejudo og TKDTigers, er det vel ingen kampsport som ikke passer for 26-åringer. Kan lett anbefale http://www.aatkd.no/. Ellers så finn ut hva som finnes i ditt nærområde også finn ut hva av det som finnes som interesserer deg. De fleste kampsportklubber gir deg fysisk fostring som en del av treningsopplegget. Trener du en kampsport 2-3 dager i uken, så går det fint å trene styrke på siden. Det er det mange som gjør.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ålesund :)

Våres kjære by har et veldig begrenset utvalg innefor dette feltet.

Eg veit der var en kickboxing "klubb" ved Showtime området i Borgundveien, veldig anonyme og tror det er en ganske lukket gruppe, men selvfølgelig opne for nye medlemmer. Men er usikker på om den fortsatt er oppe.

Siden eg flyttet til Ålesund for en stund siden har eg jaktet lignende klubber selv, uten og egentlig finne noe "spennende"

Desverre. Men om du finner noe, send meg en PM! :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kampsport for å komme i god form, eller bli verdensmester? Er det sistnevnte er du nok sent ute, men ser du på kampsort som avkobling/moro og en mulighet til å komme i glimrende form vil stort sett alle kampsporter duge.

Går selv på boksing, og i klubben min er det folk i aldersklassen 8 til 70 år.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...