Gå til innhold

Spørreundersøkelse om First Price

Anbefalte innlegg

Vi er tre studenter fra BI som skriver fagoppgave om First price. Vi har en spørreundersøkelse som vi sårt trenger svar på! Hadde vært gledlig motatt om dere kunne sette av 1 minutt til å svare på spørreundersøkelsen vår :D På forhånd takk !

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGRNMnNfSExWZFN6ZENIbXZEb1hIelE6MQ&theme=0AX42CRMsmRFbUy1lZDQ5MzdmZC03OTA5LTQyNTEtOTAyNS1lYjJiMThlYmVlZjM&ifq

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er tre studenter fra BI som skriver fagoppgave om First price. Vi har en spørreundersøkelse som vi sårt trenger svar på! Hadde vært gledlig motatt om dere kunne sette av 1 minutt til å svare på spørreundersøkelsen vår :D På forhånd takk !

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGRNMnNfSExWZFN6ZENIbXZEb1hIelE6MQ&theme=0AX42CRMsmRFbUy1lZDQ5MzdmZC03OTA5LTQyNTEtOTAyNS1lYjJiMThlYmVlZjM&ifq

Da var det gjort :-)

Lenke til kommentar

Hei, velkommen til en tråd om billig mat! Her kan vi diskutere billigmat, anbefale det som er godt og advare mot det som ikke er bra.

Tenkte det er greit med lister av varer som har blitt anmeldt i denne tråden. De som er anbefalt kan enten være særdeles gode selv om de er billige, eller gode i forhold til prisen.

Jeg mener at du bør legge til Landlord i den lista. Landlord er Rema 1000 sitt varemerke og har en god del bra produkter til en billig penge.

Lenke til kommentar

Vi er tre studenter fra BI som skriver fagoppgave om First price.

Artig at flere har fokus på denne mattrenden. Skal svare på undersøkelsen.

Har testa FP 2-pakning tomatsuppe. Den var faktisk god synes jeg. Jeg likte til og med FP fiskepinner.

Også fant jeg noe virkelig sjokkerende. Skulle handle leverpostei på Rema1000. Der fant jeg deres billigversjon til halve prisen av vanlig leverpostei, og det med nesten dobbelt så mye svinekjøtt og svinelever! De dyre merkene som VitaGo og Gilde hadde i overkant av 30% svinelever/svinekjøtt. Rema1000 sin versjon hadde 30% leverpostei og 20% svinekjøtt! Imponerende! Smakte dessuten helt greit, selv om jeg foretrekker de dyrere som gjerne har hvitløkskrydder eller andre smaker.

Hei, velkommen til en tråd om billig mat! Her kan vi diskutere billigmat, anbefale det som er godt og advare mot det som ikke er bra.

Tenkte det er greit med lister av varer som har blitt anmeldt i denne tråden. De som er anbefalt kan enten være særdeles gode selv om de er billige, eller gode i forhold til prisen.

Jeg mener at du bør legge til Landlord i den lista. Landlord er Rema 1000 sitt varemerke og har en god del bra produkter til en billig penge.

Virker som Rema1000 har flere baller i lufta, med både Land Lord og nå Rema1000. Jeg skal oppdatere tråden slik at også Land Lord er inkludert.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...