Gå til innhold

[Løst] Battlefield 3 startproblemer

Anbefalte innlegg

Har Windows 7 64. Installerte helt fint fra DVD. Opprettet konto (med feil epost dog, men det er ikke problemet nå).

Uansett hvilken modus jeg forsøker vil ikke spillet starte (multi, coop, campaign). Det samme skjedde på Beta. Har deaktivert brannmur og Security Essentials og starter Origin som Admin. Følgende skjerm har stått i en time nå

post-3875-0-45190100-1320268236_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Windows 7 64. Installerte helt fint fra DVD. Opprettet konto (med feil epost dog, men det er ikke problemet nå).

Uansett hvilken modus jeg forsøker vil ikke spillet starte (multi, coop, campaign). Det samme skjedde på Beta. Har deaktivert brannmur og Security Essentials og starter Origin som Admin. Følgende skjerm har stått i en time nå

post-3875-0-45190100-1320268236_thumb.jpg

Jeg leste i dag at Nvidia og AMD har oppdatert skjermkortdriverne nylig. Skal hvis hjelpe med trøbbel i BF3 og andre spill. Har du prøvd å oppdatere driverne dine ?

Lenke til kommentar

Nope. Oppdaterte fra 285.38 til 285.62 og satte til og med maskin i DMZ på ruter. Vil bare ikke starte. Ikke noe nettverkstrafikk heller. Merkelig.

Det er uansett ræva programert når et spill kan stå i en time å fortelle at nå starter det, uten en eneste feilmelding eller logg. Får prøve de gamle triksene med å reinstallere og fjerne evt brennersoftware, ellers får man vel bare returnere skiten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...