Kent Rune Haugen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Tørst flue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 artig foto, er det mye beskåret? Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 ca 50 % Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hehe, veldig bra. Jeg har sett dette flere ganger i sommer, men ikke fått noen gode bilder av situasjonen. Vet ikke hvorfor flua gjør dette, men ta det som litt ekstra "krydder" på et fint makrobilde. Litt vanskelig å bedømme uten Exif.... Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Mine bilder blir laget som png filer og disse har dessverre ikke Exif. I andre forum, spesielt Facebook, så blir jpg bilder alltid så kornete, men det skjer ikke med png formatet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bra makro Kent Rune ,men det kunne vært litt skarpere?. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Har mye igjen å lære om hvordan de lærde får til disse sylskarpe/kontrastfylte/fargerike og støvfrie utrolig flotte bildene sine. Men det er vel derfor man "snoker" litt rundt her i andres bilder i håp om å lære litt.. hehe. Hvis noen vil fordype seg i teoriene rundt bobleblåsing hos fluer så fant jeg denne linken; http://www.diptera.info/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=1016 Mange teorier som lufting av mageinnhold, oppvarming, rensing og mye annet. Her er det forøvrig også en masse tøffe macrobilder av fluer i boblemodus. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ja. faltfylla brer om seg i flueverden også ser jeg Et artig, orginalt og anderledes makrobilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg