Gå til innhold

[iPhone 3GS] Nytt SIM-kort. iTunes rapporterer "there is no sim card in the iphone you are attempting to activate".

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fikk meg et nytt simkort for noen dager siden. Da jeg tok det inn i mobilen min virket det ikke. Jeg ringte til kundeservice sa han at jeg burde oppdatere iphonen min og gjennopprette den. Etter jeg oppdaterte iphonen kan jeg ikke gjøre noe med telefonen i itunes, får bare opp " there is no sim card in the iphone you are attempting to activate" hva gjør jeg? hvordan skal jeg klare å gjennopprette?

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. koble enheten til itunes

2. om itunes ikke popper automatisk opp, trykk og åpne itunes

3. du skal nå se enheten din, nå enn hva du har kalt den, og du ser en ''gjenopprett'' knapp, ca. midt på skjermen, trykk og gjennomfør.

For nyssgjerrighet, hvilken iphone har du?

Lenke til kommentar

1. koble enheten til itunes

2. om itunes ikke popper automatisk opp, trykk og åpne itunes

3. du skal nå se enheten din, nå enn hva du har kalt den, og du ser en ''gjenopprett'' knapp, ca. midt på skjermen, trykk og gjennomfør.

For nyssgjerrighet, hvilken iphone har du?

Lenke til kommentar

det du KAN gjøre er å sette den i gejnopprettningsmodus, eller prøve å sette inn en annen sitt sim-kort litt, og du setter den i gjenoppretningsmodus ved hjelp av hard reset.

hard reset = du holder lås knappen og hjem knappen inne samtidig, hold lenge, helt til det står ''iTunes'' og en usb-kontakt til.

Eller sånn

Lenke til kommentar

Prøv simkortet i en annen tlf, samme skjedde med mitt for en uke siden på iphone 3G, men var da bare simkortet som hadde sluttet å fungere over natten (ble ikke oppdaget av telefoner) Bestilte så nytt fra operatør og alt fungerer igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...