nokia3310 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Hei! Jeg fikk meg et nytt simkort for noen dager siden. Da jeg tok det inn i mobilen min virket det ikke. Jeg ringte til kundeservice sa han at jeg burde oppdatere iphonen min og gjennopprette den. Etter jeg oppdaterte iphonen kan jeg ikke gjøre noe med telefonen i itunes, får bare opp " there is no sim card in the iphone you are attempting to activate" hva gjør jeg? hvordan skal jeg klare å gjennopprette? Endret 3. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 1. koble enheten til itunes 2. om itunes ikke popper automatisk opp, trykk og åpne itunes 3. du skal nå se enheten din, nå enn hva du har kalt den, og du ser en ''gjenopprett'' knapp, ca. midt på skjermen, trykk og gjennomfør. For nyssgjerrighet, hvilken iphone har du? Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 1. koble enheten til itunes 2. om itunes ikke popper automatisk opp, trykk og åpne itunes 3. du skal nå se enheten din, nå enn hva du har kalt den, og du ser en ''gjenopprett'' knapp, ca. midt på skjermen, trykk og gjennomfør. For nyssgjerrighet, hvilken iphone har du? Lenke til kommentar
nokia3310 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 jeg har 3gs. Men ser ikke noe gjennopprett knapp, står bare "there is no sim card in the iphone you are attempting to activate" over hele skjermen, er ingen alternativer. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 du koblet den til itunes, sant? for knappen er på itunes Lenke til kommentar
nokia3310 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 hehe, ja. Er koblet til itunes Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 bra, og knappen er på itunes, mulig din er engelsk og er da ''restore'', men alikevel du må oxo trykke på enheten din som la oss si heter ''iphone'' Lenke til kommentar
nokia3310 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Det har jeg gjort, trykker inn på iphonen, men er ingenting jeg kan trykke på der. Skal jeg ta printscreen? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Høyreklikk på lista der telefonen din står, da skal du få opp noen valg. Lenke til kommentar
nokia3310 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 eneste valget jeg får er " løs ut" Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 prøvde å si det på en rolig måte, men SE TIL HELVETTE OG TRYKK HER! Tok meg tom. bryet med å koble til ipoden og raskt skjule noen ting på itunes der og bekjærte det Lenke til kommentar
nokia3310 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) hadde det bare vært så enkelt... Endret 3. november 2011 av nokia3310 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) så hva er problemet? ohhhh :!: Endret 3. november 2011 av jaricho Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 det du KAN gjøre er å sette den i gejnopprettningsmodus, eller prøve å sette inn en annen sitt sim-kort litt, og du setter den i gjenoppretningsmodus ved hjelp av hard reset. hard reset = du holder lås knappen og hjem knappen inne samtidig, hold lenge, helt til det står ''iTunes'' og en usb-kontakt til. Eller sånn Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du har ikke klart å sette inn SIM-kortet feil vei vel? Jeg har hørt om folk som har klart det kunststykket.. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det hadde vært dagens Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det hadde vært dagens Lenke til kommentar
nokia3310 Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 har tatt iphonen i gjennopprettingsmodus, men får opp en feilmelding etter 5-6 minutter. " det oppstod en ukjent feil" Lenke til kommentar
nokia3310 Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 klarte å få gjennopprette iphonen, men får fortsatt samme melding i itunes " there is no sim card in the iphone you are attempting to activate" Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Prøv simkortet i en annen tlf, samme skjedde med mitt for en uke siden på iphone 3G, men var da bare simkortet som hadde sluttet å fungere over natten (ble ikke oppdaget av telefoner) Bestilte så nytt fra operatør og alt fungerer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå