Brandshal Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei, funnet ut at jeg ikke gidder og ha Netcom Youngtalk, så byter over til Fastpris medium. Egentlig bare det jeg skulle gjøre, men liker meg ikke så godt med min kjære Htc Desire. Så vurderer ny mobil, og da kom det mellom Galaxy S II eller iPhone 4. Vil gjærne ha noen tilbake meldinger om hvem jeg burdte gå for? Vil ikke ha noe fanboy valg ^^ Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Dersom du er kjent med Android, anbefaler jeg det. Har det selv, og kunne aldri tenkt meg noe annet lengre. Er ikke noen fanboy eller noe... Men dette er vel et valg som du må ta, etter hva du vil ha. En SGS2 i hvitt er jo veldig pent da, det må jeg bare si Så mitt "tips" er en Galaxy S2. Endret 2. november 2011 av G-Man™ Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Er egentlig ganske vandt med iOs og Android. Takker for et svar ^^ Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Det er jo kjempe enkelt. Velg den du har mest lyst på Endret 2. november 2011 av cosm0 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Det er jo kjempe enkelt. Velg den du har mest lyst på Det ender bare dårlig noen ganger. Sist gang ble det en SE Vivaz, og den er ikke bra.. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Om jeg var i din situasjon ville jeg valgt Galaxy S II. Dette pga større og bedre skjerm, raskere, mer tilpassningsvennelig operativsystem, bedre kamera, tynnere og lettere. I tillegg tåler den fall og støt bedre. Kan ikke se noen fordel med Iphone (for min del) bortsett fra oppløsningen på skjermen, og etter det jeg har lest så har det ganske lite å si i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå