Gå til innhold

DirectX - An error has occured :-( ..

Anbefalte innlegg

Hello!

Har netopp kjøpt Battlefield 3 men det går ikkje å installere det ferdig for det kommer en feilmelding der det står "DirectX setup: An error has occured"

eg har prøvd å intsallere directX flere ganger, men det går ikkje ant når eg har samme eller nyere versjon av det og går heller ikkje ant å slette det fra windows... :blush:

Har prøvd å bruke regedit for å endre binærverdien og lage ny directX mappe osv men det fungerte heller ikkje.

Noen tips? :D

post-226011-0-32168600-1320263849_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk DirectX loggen (som skal ligge i Windows mappen etter det jeg vet som DXSetup.log) så skal det stå hva som gikk galt.

Sjekk alltid loggen før du begynner å tukle med filsystem og registry. Du kan ikke brute-force fikse DirectX, du må rette opp feilene som har dukket opp manuelt. Referer til loggen for å finne ut av hva det er som faktisk må fikses.

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar

Sjekk DirectX loggen (som skal ligge i Windows mappen etter det jeg vet som DXSetup.log) så skal det stå hva som gikk galt.

Sjekk alltid loggen før du begynner å tukle med filsystem og registry. Du kan ikke brute-force fikse DirectX, du må rette opp feilene som har dukket opp manuelt. Referer til loggen for å finne ut av hva det er som faktisk må fikses.

hehe, ja eg kan da me å tukla med ting eg ikkje bør!

Men ser ingenting av logg i noke windows fil :whistle:

Og stod ingenting om det i "problemrapporter og løsninger"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...