robertkolaas Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hello! Har netopp kjøpt Battlefield 3 men det går ikkje å installere det ferdig for det kommer en feilmelding der det står "DirectX setup: An error has occured" eg har prøvd å intsallere directX flere ganger, men det går ikkje ant når eg har samme eller nyere versjon av det og går heller ikkje ant å slette det fra windows... Har prøvd å bruke regedit for å endre binærverdien og lage ny directX mappe osv men det fungerte heller ikkje. Noen tips? Lenke til kommentar
robertkolaas Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Har vista 32-bit Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Sjekk DirectX loggen (som skal ligge i Windows mappen etter det jeg vet som DXSetup.log) så skal det stå hva som gikk galt. Sjekk alltid loggen før du begynner å tukle med filsystem og registry. Du kan ikke brute-force fikse DirectX, du må rette opp feilene som har dukket opp manuelt. Referer til loggen for å finne ut av hva det er som faktisk må fikses. Endret 3. november 2011 av GeirGrusom Lenke til kommentar
robertkolaas Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Sjekk DirectX loggen (som skal ligge i Windows mappen etter det jeg vet som DXSetup.log) så skal det stå hva som gikk galt. Sjekk alltid loggen før du begynner å tukle med filsystem og registry. Du kan ikke brute-force fikse DirectX, du må rette opp feilene som har dukket opp manuelt. Referer til loggen for å finne ut av hva det er som faktisk må fikses. hehe, ja eg kan da me å tukla med ting eg ikkje bør! Men ser ingenting av logg i noke windows fil Og stod ingenting om det i "problemrapporter og løsninger" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå