acer82 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kort beskrevet er problemet slik. Jeg har et dokument(juridisk hovedoppgave) som er skrevet i en gammel Officeversjon(Office 2000 muligens...). Dette dokumentet er skrevet på en Ukrainsk PC og på ukrainsk. Dette dokumentet har vi problemer med å få åpnet skikkelig. Vi får opp all tekst, men ingen diagrammer etc. Mitt håp er noen smarte sjeler der ute klarer å åpne dokumentet slik at alle diagrammer vises. Dette sparer en person 1 år på skolen, så hadde vært veldig flott om noen klarer å få noe ut av dokumentet. SHELUSHINA vse.doc Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg er litt på usikker grunn her, men tror du først må ha installert østeuropeisk språk i din Word for å få opp rette tegn. Dessuten virker det som om grafer og sånt skal finnes i filvedlegg, som antakelig bare er lenket inn i Word. Men som sagt usikkert på det jeg skriver i dette svaret, virkeligheten kan godt være annerledes. Lenke til kommentar
acer82 Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Hei, godt mulig det er som du sier at alle grafene/diagrammene er kun lenket inn. Dokumentet er jo veldig lite...men hun som har skrevet det mener det skal ligge rett i dokumentet. All tekst har vi klart å fått ut(på en russisk pc), det er kun diagrammene som er problemet akkurat nå. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei, godt mulig det er som du sier at alle grafene/diagrammene er kun lenket inn. Dokumentet er jo veldig lite...men hun som har skrevet det mener det skal ligge rett i dokumentet. All tekst har vi klart å fått ut(på en russisk pc), det er kun diagrammene som er problemet akkurat nå. Jeg la også merke til filstørrelsen, den er alt for liten til å inneholde grafikk, sjøl om de siste wordversjoner komprimerer filene. Når jeg åpner dokumentet, kommer det ei feilmelding som sier noe om at det finner ikke alle filene. Det er to indikasjoner på at noe mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå