jnzy Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvilken webshop eller butikk (i Tronheim) er det som har Barracuda V? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Barracuda V blir vel ikke solgt lenger. Det er Barracuda 7200.7 som har tatt over nå. Komplett/Datakjeden i Trondheim selger Seagate harddisker. Lenke til kommentar
jnzy Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Skiipt. Jeg vil fjerne ha en stille disk, og V er vel den mest stille av alle diskene... det var synd at de sluttet med den. Kanskje jeg finner noen på QXL, eller bruktmarkedet... Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg kjøpte en Barracuda V på komplett i trh før sommeren. Kan jo sjekke, ellers kan jo du undersøke på datakompaniet. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Skiipt. Jeg vil fjerne ha en stille disk, og V er vel den mest stille av alle diskene... det var synd at de sluttet med den. Kanskje jeg finner noen på QXL, eller bruktmarkedet... Seagate er stille, er ikke noe galt med den nye serien etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 7200.7 mangler en støyisolering som V har, og er derfor sannsynligvis noe mer støyende (har dog aldri sett sammenligningstester). Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Men test kan du se her: http://www.storagereview.com/articles/2003...3160023A_6.html Lenke til kommentar
svennand Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hmmm virker som de har ofret litt stillhet for å få bedre ytelse, men den har bedre søketid en wd nå og den er littegrann stillere en den, bestilt baracuda 7xxx jeg nå, krysser fingrene=) Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tror ikke du har så mye å frykte. Jeg begynte å bruke disken i dag. For å si det sånn, så bråker min Silent Twin cpu-vifte mye mer enn harddisken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå