glennm95 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei! Jeg har akkurat kjøpt med ny Gaming rig da BF3 skulle komme ut. alt gikk fint og jeg startet og spille.. BF3 Kræsjer hele tiden og jeg får bestandig helt syke Fps drop. noenganer fra 70 og ned til 0.3 FPS (Msi afterburner OSD) Kan du hjelpe meg med og finne ut av dette? Specs i Signatur. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Det kommer jo litt an på drivere og slikt, da. Har du nyeste drivere? Specsene skal klare å kjøre spillet helt fint. Det eneste du kanskje mangler er litt mer ram, men så lenge du ikke kjører noe annet i bakgrunnen burde 4GB holde. Selvfølgelig med forbehold om at du ikke kjører max antialiasing eller mye høyere enn full-hd oppløsning. Vet ikke nøyaktig hvor mye som kreves for å spille på max grafikk. Kan tenkes en spesifikk grafikkinnstilling er problemet, så det er verdt å senke en setting av gangen for å se om det løser problemet. Har opplevd at det har fungert i andre spill et par ganger. Ellers er det for øvrig en god del bugs ute og går, så det er ikke usannsynlig at problemene dine må fikses med en patch fra DICE sin side. Endret 2. november 2011 av Materie Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 det lagger selv på minimum når jeg får FPS attack Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Er visst avgjørende at du har oppdatert til driver 285.xx (tror 285.62 er aller nyeste). Jeg installerte denne og sleit med tidvise FPS attacks som du kaller det Og dett kom av at jeg ikke hadde fått ordntlig slettet forrige driver så det ble noe missmatch. Sjekk først i nvidia at du har 285.xx driver. Om du ikke har denne så anbefaler jeg å avinstallere gamle Nvidia drivere manuelt i kontroll panelet (physx, 3d og grafikkdrivern) før du laster og installerer nyere drivere ifra nvidia`s hjemmeside. PS, skal du gjøre dette kan det være lurt og først slette Physx og så omstarte i safe mode før du sletter resten av driverne før du rebooter igjen i vanlig modus og installerer nyeste driver. Kan også være mer enn lurt å kjøre en CCleaner for å få renset registry. Endret 3. november 2011 av Thoto79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå