sssss2000 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) hei har problemer med Fn knappen og knappen som skifter status fra high speed til batterisaving modus, hvordan kan jeg fikse det? Endret 3. november 2011 av sssss2000 Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hva slags problemer har du? Du beskriver jo ingenting. Og meg kan du ikke fikse, men vi skal klare å finne en løsning til pc'en din Lenke til kommentar
sssss2000 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Hva slags problemer har du? Du beskriver jo ingenting. Og meg kan du ikke fikse, men vi skal klare å finne en løsning til pc'en din når jeg holder inn Fn knappen og f11 og f12 til å justere lyden, det funker ikke nå lengre, og en annen knapp som er til å skifte status på pc'en fra high speed til batterisaving, det funker heller ikke, har en Asus U46s pc. Lenke til kommentar
Saftis. Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Prøv å laste ned ATK driveren herfra EDIT: Evt. chipset driveren også. Endret 3. november 2011 av 1001zero 1 Lenke til kommentar
sssss2000 Skrevet 3. november 2011 Forfatter Del Skrevet 3. november 2011 Prøv å laste ned ATK driveren herfra EDIT: Evt. chipset driveren også. Takk for hjelpen, det funker nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå